وزیر پیشنهادی بهداشت ایران وعده واکسیناسیون جامعه هدف طی شش ماه را داد

© Photo / IRNAوزیر پیشنهادی بهداشت ایران وعده واکسیناسیون جامعه هدف طی شش ماه را داد
وزیر پیشنهادی بهداشت ایران وعده واکسیناسیون جامعه هدف طی شش ماه را داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2021
اشتراک
بهرام عین اللهی با توجه به اینکه واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد، قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را برای مردم به نمایندگان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ایران، گفت: در جلسه امروز صبح کمیسیون وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور یافته و برنامه های خود را به اعضای کمیسیون ارائه کردند. اسماعیل خطیب به‌عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات درخصوص برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای مدنظر خود توضیحاتی را به اعضای کمیسیون ارائه کردند و نمایندگان نیز سوالات و ابهامات خود را مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت نیز نمایندگان نسبت به واکسیناسیون هرچه سریع‌تر کل جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا تاکید داشتند که وزیر پیشنهادی نیز از داشتن برنامه برای انجام این امر طی شش ماه بعد از آغاز به کار خود، تاکید کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت بر ادامه قرنطینه سراسری البته نه به شکل کنونی تاکید داشت. همچنین با توجه به اینکه واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد، قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را برای مردم به نمایندگان داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала