بیان مشکلات چندهمسری از زبان مرد دو زنه در اینستاگرام +ویدئو

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezبیان مشکلات چندهمسری از زبان مرد دو زنه در اینستاگرام +ویدئو
بیان مشکلات چندهمسری از زبان مرد دو زنه در اینستاگرام +ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2021
اشتراک
مرد دو همسره خبرساز در اینستاگرام، نتوانست همسرانش را راضی نگه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مرد دو همسره به نام علی شکارچی که این روزها در اینستاگرام با گذاشتن پست‌های جنجالی در فضای مجازی جلب توجه می‌کند، این بار ویدئویی با مضمونی متفاوت‌ از وی و همسرانش منتشر شده است که در آن به مشکلات زناشویی چندهمسری پرداخته و واکنش‌های کاربران بسیاری را به دنبال داشته است.


در این ویدئو این مرد جوان از همسران خود می‌خواهد مشکلات زندگی با یکدیگر را شرح دهند. یکی از آنها از تمیزی منزل، پخت و پز کردن و شستن ظرف‌های نیمه کاره گلایه می‌کند و در ادامه از عدم تفاهم برای نشستن بر صندلی جلو خودرو شاکی است. همسر دوم از عدم ابراز علاقه جلوی همسر دیگر شکایت دارد و از تنها نبودن با مرد زندگی‌اش شکایت می‌کند. او حتی آرزوی تنها بیرون رفتن با همسرش را در سر می‌پروراند.
اما این مرد دو زنه آنان را به مدارا دعوت کرده و کلید مشکل اجرای عدالت در میان همسرانش را در دستان خود می‌بیند.


تعدادی از کاربران با انتقاد از مرد دو زنه، وی را غیرقابل تحمل و غیرعادی می‌خوانند و بر این باورند رفتار اعضای این خانواده عاقلانه نیست و می‌توانند برای سایرین نیز الگوی بدی باشند. جمعی از کاربران برقراری عدالت در بین همسران موثر می‌دانند اما برخی از کاربران دو همسره بودن این مرد را باور نمی‌کنند و این مرد را به بازی دادن مردم متهم کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала