راننده‌ای که دو زن را در خیابان بر سر حجاب زیرگرفت دستگیر شد +عکس

© Photo / Dolce&Gabannaراننده‌ای که دو زن را در خیابان بر سر حجاب زیرگرفت دستگیر شد +عکس
راننده‌ای که دو زن را در خیابان بر سر حجاب زیرگرفت دستگیر شد +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
اشتراک
شخصی که در ارومیه به حجاب دو زن اعتراض کرد و در پی درگیری با آنها یکی از آن دو را با ماشین خود زیر گرفت دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک، از روزهای گذشته تصاویری از زیر گرفتن دو خانم در خیابان کاشانی در شهر ارومیه در فضای مجازی منتشر می‌شود که گویا یک راننده حدودا ۴۰ ساله که جنسیت او تاکنون اعلام نشده با یک خودروی پرشیا پس از درگیری بر سر حجاب با دو خانم آنها را با ماشین خود زیر گرفت و در پی صدمه دیدن راهی بیمارستان شدند.


سردار خرم‌نیا فرمانده انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: «در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر زیر گرفته شدن دو نفر خانم توسط یک خودرو در خیابان کاشانی شهرستان ارومیه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ مدرس برای رسیدگی به موضوع، به محل اعزام شدند و در بررسی صحنه توسط ماموران کلانتری مشخص شد فردی به هویت معلوم با یک دستگاه پژو پرشیا ۲ نفر خانم رهگذر در خیابان را زیر گرفته و از محل متواری شده که با تلاش ماموران و مردم حاضر در صحنه، فرد متواری شناسایی و سریعا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. همچنین با توجه به اینکه حادثه مذکور در جریان یک هنجارشکنی رخ داده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفته و به محض وصول نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»


علاوه بر این ستاد امر به معروف استان آذربایجان‌غربی نیز خواستار پیگیری قضایی ماجرا شد و شب گذشته این ستاد با انتشار بیانه‌ای رسمی این اقدام را محکوم و برخلاف آموزه‌های دین اسلام بیان کرد و خواستار پیگیری قضایی این ماجرا شده است.


کاربران عنوان می‌کنند تا زمانی که یاد نگیریم به افکار و عقاید یکدیگر احترام بگذاریم و در امور دیگران دخالت نکنیم اوضاعمان همین خواهد بود و حتی ممکن است بدتراز این نیز شود. کاربرانی نیز ضمن اظهار تاسف از رخ دادن چنین اتفاقاتی در ایران، عنوان می‌کنند این فرد مجرم حتی اگر هم دستگیر شود مگر به سزای عملش می‌رسد؟! آیا افراد اسیدپاشی اصفهان دستگیر شدند که مجازات شوند؟! پس رسیدگی به این موضوع نیز مانند سایر مسائل چندان موفق نخواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала