مهاجرت، بیشترین سرچ در ایران پس از تصویب طرح صیانت +عکس، ویدئو

CC0 / Pixabay/Simon / مهاجرت، بیشترین سرچ در ایران پس از تصویب طرح صیانت
مهاجرت، بیشترین سرچ در ایران پس از تصویب طرح صیانت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2021
اشتراک
افزایش جست و جوی کلمه مهاجرت در گوگل همزمان با بررسی طرح صیانت اینترنت در مجلس با واکنش‌های انتقادی کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ‌آماری از گوگل ترندز نشان می‌دهد که جستجوی کلمه‌ی «مهاجرت»، در ایران به شکل بی‌سابقه‌ای پس از اقدام مجلس شورای اسلامی برای محدود کردن اینترنت، افزایش یافته است. نمایندگان مجلس با ۱۲۱ رای موافق به اصل ۸۵ شدن "طرح صیانت از کاربران فضای مجازی" رای مثبت دادند و طرح برای تصویب به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.


براساس اصل ۸۵ قانون اساسی، طرح مذکور در کمیسیون فرهنگی بررسی شده و بدون ارجاع به صحن علنی مجلس به شورای نگهبان ارسال و در صورت تائید، به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.


با مطرح شدن این طرح بسیاری از مردم ایران اعم از چهره‌های هنری، ورزشی، سیاسی، فعالان فضای مجازی و بسیاری از کاربران با انتقادهای تندی به این موضوع واکنش نشان دادند.


کاربران عنوان می‌کنند بهتر نیست مجلس به جای اجرای طرح صیانت از حقوق کاربران به فکر رفاه مردم باشد؟! مجلس برای ساماندهی اقتصادی چشمش کور است اما برای جلوگیری از ارتباط جهانی چشمش باز است!


گروهی از کاربران عنوان می‌کنند مدت‌هاست که گروهی از مردم ایران به فکر مهاجرت از کشور هستند ضمن اینکه با توجه به شرایط موجود بسیاری از جوانان و تحصیل کرده‌های جامعه‌ی ایران نیز تمایلی به ماندن در ایران ندارند.

View this post on Instagram

A post shared by h (@h._a._h._a)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала