تمجید AFC از تکنیک بالای کاپیتان تیم فوتبال بانوان ایران +ویدئو

© AFP 2023 / Amir Kholoosiتمجید AFC از تکنیک بالای کاپیتان تیم فوتبال بانوان ایران
تمجید AFC از تکنیک بالای کاپیتان تیم فوتبال بانوان ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2021
اشتراک
زهرا قنبری کاپیتان تیم فوتبال بانوان ایران با تکنیک بالای خود، AFC فارسی را مجذوب خود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی AFC فارسی ویدئویی از لحظه گل زدن زهرا قنبری منتشر کرده که در بین کاربران دست به دست می‌شود و مورد توجه کاربران فراوانی در صفحات اجتماعی مختلف قرار گرفته است.


این ویدئو در صفحه رسمی اینستاگرام AFC فارسی با حدود دو میلیون و هشتصد هزار دنبال کننده قرار گرفته است که در این پست به تمجید از زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران، پرداخته شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)


زهرا قنبری بازیکن فوتبال اهل ایران و عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران است و در پست اصلی که در آن بازی می‌کند هافبک وسط بوده است. با این حال در پست‌های دیگری چون مهاجم و دفاع برای تیم ملی بازی کرده‌ است. وی در سال ۱۳۸۵ به عضویت تیم ملی ایران درآمد و در پایان فصل ۹۳–۹۴ به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان انتخاب شد و هم اکنون کاپیتان تیم فوتبال بانوان ایران را بر عهده دارد.
تعدادی از کاربران به زهرا قنبری تبریک گفتند و عده‌ای از بانوان وی را شیرزن خطاب کردند. برخی از کاربران خطاب به زهرا قنبری از وی خواستند که در رابطه با خوزستان پیامی نشر دهد.


برخی دیگر از کاربران نیز نسبت به حجاب ورزشکاران ایرانی با بیان اینکه داشتن حجاب عملکرد آنان را پایین می‌آورد واکنش نشان می‌دهند و جمعی دیگر از کاربران در مقابل، با اشاره به عفت و حیا داشتن، حجاب را برای بانوان الزامی عنوان کردند. گروهی از کاربران نیز به بی‌حرکت بودن دروازه‌بان زمانی که زهرا قنبری گل زد، با خنده واکنش نشان دادند. همچنین در پست اصلی منتشر شده توسط AFC فارسی، کاربران بسیاری ضمن تبریک به کاپیتان تیم فوتبال بانوان ایران، با نوشتن نام زهرا قنبری پیگیر آگاه کردن وی از تبریک AFC فارسی شدند.

View this post on Instagram

A post shared by music (@musiconlin1)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала