واکنش هنرمندان به خبر درگذشت راوی جادویی فوتبال و سینما +عکس

© Fotolia / Leonid Shtandelواکنش هنرمندان به خبر درگذشت راوی جادویی فوتبال و سینما
واکنش هنرمندان به خبر درگذشت راوی جادویی فوتبال و سینما - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2021
اشتراک
فوت ناگهانی حمیدرضا صدر، اهالی و علاقمندان سینما و دنیای فوتبال را داغدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبر فوت ناگهانی منتقد سینما و مفسر فوتبال با واکنش هنرمندان، مجریان و علاقمندان وی همراه شده است.
حمیدرضا صدر نویسنده، منتقد سینما و مفسر فوتبال، متولد ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۳۴ در مشهد بود. وی تحصیلات خود را در ایران و انگلستان گذراند و یکی از منتقدان مجله فیلم محسوب می‌شد. وی همچنین به عنوان کارشناس فوتبال به برنامه‌های صدا و سیما دعوت می‌شد. خبر ابتلا به بیماری سرطان وی توسط دخترش در اوایل تیرماه رسانه‌ای شد و صبح روز جمعه ۲۵ تیرماه خبر درگذشت او منتشر شد.

View this post on Instagram

A post shared by BahramRadan (@bahramradan)


در پی خبر درگذشت حمیدرضا صدر، هنرمندان بسیاری علاوه بر عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده دکتر حمیدرضا صدر با انتشار پیام‌هایی، به این اتفاق واکنش نشان دادند. برزو ارجمند بازیگر سینما و تئاتر در واکنش به درگذشت دکتر صدری گفته است: «آدمای انگشت شمارن که تأثیر شگرف بر زندگی دیگران میگذارن، میتونی با حرفاشون عاشق بشی، نگاهت به زندگی رو عوض کنی، سطح سوادت را بالا ببری و مهم‌تر از همه زندگی‌تو تغییر بدی. وی در ادامه دکتر صدر را به عالی‌جناب ملقب کرد و گفت، جایتان تا ابد در قلب ما سبز خواهد ماند.»


احسان کرمی مجری و بازیگر سینما نیز در واکنش به درگذشت دکتر صدر نوشت: «رفیقم بود و عضوی از خانواده‌ام. همیشه در کنارم بود. همیشه‌ یک مشاور و راهنمای بی‌نظیر و همیشه همراه من و خانواده‌ام. دکتر صدر نه فقط با سواد بلکه آگاه بود. احسان وی را نازنین به معنی واقعی… خطاب کرد. وی در ادامه افزود از شبی که نتیجه آزمایش را دیدند آرام و قرار نداشته‌اند اما امروز صبح ٢٥ تیر١٤٠٠ دلشان خون شده است. وی با عرض تسلیت به خانواده دکتر صدر، همسر و دختر وی ابراز همدردی کرد.»


بهرام رادان نیز با گذاشتن عکسی نوشت: «خداحافظ دکتر صدر مهربان، با سواد و محترم»
نگار جواهریان بازیگر سینما و تئاتر واکنش خود را این‌گونه نوشت: «خیلی متاسفم..حیف حیف حیف. آرزوی صبر می‌کنم برای مهرزاد و غزاله‌ی نازنینم… .»

View this post on Instagram

A post shared by Habib Rezaei (@habibrezaee)


حبیب رضایی کارگردان و بازیگر در واکنش به درگذشت دکتر حمیدرضا صدر نوشت: «نشد… وقتی آمد... مرگ را می‌گویم، آنجا بودید، آقای دکتر نازنین و بی‌جانشین… ‏نشد که بیشتر بمانید... یادم باشد هرزمان وقتش بود، در کنار صدها، این را هم بپرسم از صاحب آسمان و زمین. غمگینم… بسیار و بسیار و بسیار… همین.»
محمد رضا گلزار نیز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود به درگذشت نویسنده و مفسر فوتبال واکنش متفاوتی نشان داد.


تعدادی از کاربران درگذشت دکتر صدر را به خانواده و دوست داران آن مرد بزرگ تسلیت گفته و با آنان ابراز همدردی نمودند. عده‌ای دیگر با ابراز ناراحتی بیان کردند، ای کاش زودتر با شخصیت این نویسنده آشنا می‌شدند. برخی نیز از ایشان به عنوان انسان فرهیخته‌ یاد کردند. عده‌ای دیگر بیان کردند که انسان‌های بزرگ هیچوقت خود را به بزرگی یاد نمی‌کنند بلکه باید با شناخت به وجود آنان پی برد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала