راهکار عجیب دیگری از پدر طب اسلامی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Prakash Mathemaراهکار عجیب دیگری از پدر طب اسلامی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا
راهکار عجیب دیگری از پدر طب اسلامی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2021
اشتراک
شانه زدن موی سر از توصیه‌های دیگر عباس تبریزیان برای پیشگیری از کرونا، با واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از بخش‌هایی از صحبت‌ها و توصیه‌ی آیت‌الله عباس تبریزیان، در باب مراقبت‌های پیشگیری از کرونا در فضای مجازی منتشر می‌شود که کاربران صفحات اجتماعی با تمسخر و کنایه به آن واکنش نشان می‌دهند. آیت‌الله تبریزیان پیش‌تر نیز مردم را به استفاده از عنبر نسارا و روغن بنفشه دعوت کرده بود و ادعا کرده بود که واکسن کرونا سبب ایجاد تمایل همجنسگرایی در افرادی که واکسینه می‌شوند، می‌شود.


وی که خود را پدر طب اسلامی می‌نامند و غالبا توصیه‌های جنجال برانگیز دارد این بار نیز در جایی درباره پیشگیری و مراقبت از کرونا نقل کرده است که «شانه زدن مرتب موی سر، هم باعث زیبایی، پیشگیری از وبا و بیماری همگانی می‌شود و هم باعث پیشگیری از کرونا می‌شود.»، ویدئوی این توصیه‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود و انتقاد فراوانی به آن می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)


کاربران بسیاری با خنده و تمسخر به این ویدئو پاسخ می‌دهند و عنوان می‌کنند بعد از روغن بنفشه اکنون باید شانه به دست شویم تا کرونا نگیریم. این کاربران با طنز و کنایه عنوان می‌کنند اگر کسی مو نداشته باشد باید چه کاری انجام دهد آیا می‌تواند موی دیگران را شانه بزند؟! برخی از کاربران با خشم و عصبانیت عنوان می‌کنند این نمی‌شود که هر چند وقت یکبار این فرد ادعای تازه‌ای داشته باشد و مردم را به الگوهای بی‌پایه و اساس تشویق کند آیا بهتر نیست به این موضوع رسیدگی شود و این ماجرا خاتمه پیدا کند؟!


گروهی از کاربران نیز با تمسخر افرادی که به این توصیه‌ها عمل می‌کنند، به این ویدئو واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند تا زمانی که مردم در جهل به سر ببرند جامعه پیشرفت نخواهد کرد. گروهی دیگر به سرعت کند واکسیناسیون در ایران اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند اگر با سرعت بالاتری مردم واکسینه شوند دیگر جایی برای این حرف‌ها باقی نخواهد ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала