ایران میزبان انتخابی جام‌جهانی نخواهد بود

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر ایران میزبان مسابقات انتخابی جام‌جهانی نخواهد بود
ایران میزبان مسابقات انتخابی جام‌جهانی نخواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2021
اشتراک
یک روزنامه عربستانی اعلام کرد که ممکن است مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا به صورت متمرکز برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از الاقتصادیه، بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا به اوج حساسیت خود رسیده است. ۱۲ تیم به مرحله پایانی راه پیدا کرده‌اند و تیم‌ها باید در دو گروه ۶ تیمی به مصاف هم بروند.

تسویه بدهی فدراسیون فوتبال ایران به شستا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2021
تسویه بدهی فدراسیون فوتبال ایران به شستا

طبق اعلام اولیه فیفا به AFC این بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و فیفا از کشورهای راه‌یافته به این مرحله خواسته است که ورزشگاه های میزبان خود را انتخاب کنند.

تا پایان اعلام فرصت انتخاب ورزشگاه‌های میزبان توسط ۱۲ تیم راه یافته به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا تنها ۴۸ ساعت دیگر باقی مانده است این درحالی است که هنوز بعضی از این تیم ها ورزشگاه های خود را انتخاب نکرده اند.

یک منبع در کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی که با روزنامه الاقتصادیه داشت، تاکید کرد که یک از شرط های فیفا برای میزبان‌ها این است که تیم مهمان تنها ۴۸ ساعت در قرنطینه باشند اما قوانین کرونا در بعضی از کشورها این‌گونه نیست تا جایی که هنوز محدودیت‌ها در بعضی از کشورها زیاد است و باید همه کسانی که از خارج می آیند ۱۴ تا ۲۱ روز قرنطینه شوند.

او ادامه داد: در صورتی که این کشورها نتواند میزبانی را باتوجه به شرایط کنونی برعهده بگیرند، خود فیفا کشور ثالث را انتخاب خواهد کرد و در صورتی که این کشورها هم از میزبانی تیم دیگر خودداری کنند بازی به صورت متمرکز و به میزبانی یک کشور برگزار خواهد شد که در این صورت شاید فیفا مجبور باشد که این بازی‌ها را به صورت متمرکز و در قطر برگزار کند البته عربستان هم برای میزبانی اعلام آمادگی کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала