پیش بینی سقوط ناتو در صورت حمله روسیه

© Sputnik / Alexey Filippovپیش بینی سقوط ناتو در صورت حمله روسیه
پیش بینی سقوط ناتو در صورت حمله روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2021
اشتراک
سرهنگ آمریکایی سقوط ناتو در صورت حمله روسیه را پیش بینی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ بازنشسته نیروی هوایی آمریکا، مارک گانزینگر توضیح داد که چرا ناتو در جنگ با روسیه و چین شکست سنگینی را متحمل خواهد شد. وی در این باره در ستونی برای د Defense News نوشت.

به گفته این افسر، وزارت دفاع ایالات متحده مسیر توسعه اشتباه برای نیروهای مسلح را انتخاب کرده است. پنتاگون با هدایت عبارت "کیفیت مهمتر از کمیت" در حال کاهش اندازه ارتش است و امیدوار است که فن آوری های جدید باعث افزایش کارآیی نبرد آن شود. 30 سال است که ارتش ایالات متحده "برای ساختن" تخریب می کند.

ارتش آمریکا از خرید جنگنده های  F-35 خودداری کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2021
خودداری ارتش آمریکا از خرید جنگنده های F-35

این کارشناس گفت، اکنون ایالات متحده قدرت کافی برای دفع حمله حریف برابر در رویکردهای دور، مهار حمله هسته ای و محافظت از قلمرو کشور را نخواهد داشت.

برای موفقیت در جنگ با روسیه و چین، این کشور به ارتشی نیاز دارد که بتواند حملات دقیق گسترده ای انجام دهد و حمله ای را در عمق خاک دشمن توسعه دهد. گانزینگر می نویسد، همه اینها باید ظرف چند ساعت اتفاق بیفتد، در غیر این صورت رقبای واشنگتن به سرعت بالتیک و تایوان را اشغال می کنند. ارتش خاطرنشان کرد: فقط هواپیما - بمب افکن ها و جنگنده های نسل پنجم - می توانند به سرعت به چنین چالش جهانی پاسخ دهند.

سرهنگ تصریح کرد که از زمان جنگ سرد تاکنون 66٪ از بمب افکن های نیروی هوایی آمریکا تخریب شده اند.

وی افزود: "قدرت نیروی هوایی ما اکنون نیمی از نیروهایی است که ارتش عراق را در سال 1991 شکست داد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала