خانم بازیگر پر حاشیه به ایران باز خواهد گشت +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Fred Dufourخانم بازیگر پر حاشیه به ایران باز خواهد گشت +عکس، ویدئو
خانم بازیگر پر حاشیه به ایران باز خواهد گشت +عکس،  ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2021
اشتراک
مهناز افشار برای رسیدگی به کارهای نیمه تمام و دیدار خانواده‌اش به ایران باز می‌گردد.

به گزارش اسپوتنیک، مهناز افشار بازیگر سینمای ایران و داور مسابقات استعدادیابی در صفحه توییتر خود با انتشار پیامی از بازگشتن خود به ایران خبر داد که با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.


وی دو سال پیش به کشور آلمان مهاجرت کرد و به گفته خودش به خاطر فرزندش که در کشور آلمان متولد شده و در آن‌جا تحصیل می‌کند، آلمان را برای اقامت انتخاب کرده است. او همچنین در صفحه توئیتر خود در جواب توئیت یکی از کاربران با موضوع کمک به خانواده‌های ایرانیان خارج از کشور نوشت: «همینجا اعلام می‌کنم که برای رسیدگی به دو پرونده باز که در ایران دارم و همچنین دیدار با خانواده به زودی سفری به ایران خواهم داشت و هر کاری داشتید بگید منم تا وقتی هستم براتون انجام بدم!»


ابراهیم رئیسی پس از انتخابش به عنوان ریاست جمهوری ایران بیان کرد، هنرمندان خارج از کشور اجازه دارند به ایران بازگردند. تعدادی از کاربران، از دیدن خبر بازگشت خانم بازیگر با خوشحالی واکنش نشان دادند.


عده‌ای وی را به داشتن پارتی متهم کردند و تعدادی دیگر نیز او را وطن پرست و ایران دوست دانستند و محبت خود را به وی ابراز نمودند. برخی از کاربران با دیدن مصاحبه مهناز افشار که در ترکیه انجام داده بود از اتفاقاتی جدید که خانم بازیگر از گفتن آن صرف نظر می‌کرد خبر دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала