سنت خونین سلاخی دلفین‌ها توسط دانمارکی‌ها (حاوی صحنه‌های دلخراش) +ویدئو

© AP Photo / Tim Cuffسنت خونین سلاخی دلفین‌ها توسط دانمارکی‌ها (حاوی صحنه‌های دلخراش)
سنت خونین سلاخی دلفین‌ها توسط دانمارکی‌ها (حاوی صحنه‌های دلخراش)  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2021
اشتراک
کشتار دلفین‌ها در جزیره فارو در دانمارک با واکنش‌های انتقادی کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوهایی از صحنه‌ی دلخراش کشتار دلفین‌ها در جزیره فارو با عنوان "جنایت هولناک در دانمارک" در صفحات اجتماعی ایران منتشر شده است که واکنش‌های بسیار منفی کاربران را به دنبال داشته است. این اقدام یک سنت دیرینه است که دانمارکی‌ها به مناسبت بلوغ نوجوانان برای ورود آنها به مرحله بزرگسالی، دلفین‌ها را قربانی می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by مه شکن (@mehshekan_ir)

بر اساس سنت‌ها مردان جزایر فارو باید برای کشتار دلفین‌ها به ساحل جزیره بروند؛ این یک سنت قدیمی اسکاندیناوی است که سالانه تعداد زیادی از دلفین‌های پهلو سفید آتلانتیکی در جزایر فارو کشور دانمارک کشته می‌شوند. و تخمین زده می‌شود در ۳۰ سال گذشته شش میلیون دلفین به این شیوه قتل عام شده‌اند.
View this post on Instagram

A post shared by پیشتاز (@technic_20)

کاربران بسیاری از دیدن ویدئوی این کشتارها وحشت‌زده شدند و عنوان می‌کنند این جاهلیت مدرن اروپای متمدن است. کاربران این سنت غلط و شرم‌آور را محکوم می‌کنند و عنوان می‌کنند فعالان حمایت از حقوق حیوانات باید به این امر رسیدگی کنند.
برخی از کاربران عنوان می‌کنند اگر این اتفاق در آفریقا می‌افتاد هزاران گزارش از این وحشیگری در دنیا پخش می‌شد اما اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها فکر می‌کنند چون در کشورهای پرقدرت، ثروتمند و جهان اولی هستند کارهایشان درست است و فرهنگ‌شان عالی‌ست؛ اما این‌طور نیست و باید پاسخگوی کارهای غیرانسانی‌شان باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала