ترند شدن واژه شیطون بلا در فضای مجازی +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Odd Andersenترند شدن واژه شیطون بلا در فضای مجازی
ترند شدن واژه شیطون بلا در فضای مجازی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2021
اشتراک
به کار بردن واژه شیطون بلا در شبکه‌ی تلویزیون ایران، سوژه کاربران در فضای مجازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، استفاده واژه شیطون بلا توسط سید بشیر حسینی مجری تلویزیون ایران با سر و صدای زیادی در فضای مجازی همراه شده است.


سید بشیر حسینی و مژده لواسانی مجریان برنامه تلویزیونی "بی‌نهایت‌شو" با تهیه‌کنندگی آستان قدس رضوی که از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود و به صورت زنده پخش می‌شود، هستند.


سید بشیر حسینی در این برنامه با آرزو کردن برای پایان یافتن سریع‌تر بحران کرونا، آرزوی رفتن به سفر اربعینی توپ و شیطون بلا را با مژده لواسانی می‌کند که این صحبت‌های او با حواشی زیادی در فضای مجازی روبرو شده است.


پس از شنیدن این صحبت‌ها جناب خان در برنامه خندوانه، در سکانسی جالب از رامبد جوان قول یک سفر دوتایی توپ و شیطون بلا را از وی گرفت تا بتواند بینندگان بیشتری را مجذوب برنامه خود کند.


تعدادی از کاربران با انتقاد از صحبت‌های حسینی او را به ادا در آوردن و مذهب مدرن متهم کردند. تعدادی نیز بکارگیری واژه توپ و شیطون بلا در کنار اربعین را مورد انتقاد قرار دادند. عده‌ای دیگر سفر مذهبی را سفری معنوی خوانده و از به کار بردن چنین واژگانی در یک تلویزیون اسلامی، ابراز تاسف کردند. عده‌ای از کاربران نیز مجریان تلویزیونی و سلبریتی‌ها و بازیگران را به ابراز وجود برای دیده شدن متهم کردند. جمعی از کاربران با واکنش به سکانس جناب‌خان، آن را جوابی برای صحبت‌های سید بشیر حسینی دانستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала