وزارت خارجه چین: آمریکا تهدیدی علیه امنیت سایبری جهان است

© REUTERS / TINGSHU WANGوانگ ون بین سخنگوی وزارت خارجه چین
وانگ ون بین سخنگوی وزارت خارجه چین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در نشستی خبری تصریح کرد: آمریکا بزرگترین تهدید علیه امنیت سایبری جهان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وزارت امور خارجه چین، وانگ ون بین سخنگوی وزارت خارجه چین، روز دوشنبه در نشستی خبری اذعان کرد: به عنوان واقعیتی که پیشتر به اثبات رسیده، این آمریکا است که شرکت ها را مجبور می‌ کند با نقض قوانین، داده‌ های کاربران را به‌ دست آورند و این خود آمریکا است که بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری جهان محسوب می‌ شود.

 نیروی دریایی آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
استراتژی آمریکا در صورت جنگ با روسیه و چین فاش شد

وی افزود: در واقع ایالات متحده بزرگترین تهدیدی برای امنیت سایبری جهانی است و برای مدت طولانی این کشور از توانایی فناوری برای جاسوسی از مردم خود و مردم سراسر جهان، سرقت انواع داده ها و نقض حریم خصوصی استفاده کرده است.

وانگ ون بین پیشتر نیز در سخنانی تأکید کرده بود: این مسئله در طول زمان به اثبات رسیده است که آمریکا بزرگ‌ترین امپراطوری هک و دزدی اسرار است و نه‌ تنها رقبا، بلکه متحدانش را نیز هدف قرار می‌ دهد. آمریکا استاد واقعی شنود بی‌ رویه و سرقت اسناد محرمانه در مقیاس گسترده است و حتی متحدانش آن را غیر قابل قبول می‌ دانند.

این اتفاق نشان داد که آمریکا در واقع محافظ امنیت سایبری نیست، بلکه به‌ دنبال سرکوب رقبا است. آمریکا در حقیقت به‌ دنبال دفاع از امنیت متحدانش نیست، بلکه به‌ دنبال حفظ هژمونی خود است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала