انتقاد کاربران از نمای جدید ساختمان پلاسکو تهران +عکس، ویدئو

© Photo / Soheil Ghanbarzadehانتقاد کاربران از نمای جدید ساختمان پلاسکو تهران
انتقاد کاربران از نمای جدید ساختمان پلاسکو تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2021
اشتراک
تصاویری از نمای جدید ساختمان پلاسکو در فضای مجازی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر بازسازی ساختمان پلاسکو تهران منتشر شده است که تغییر در نمای ساختمان، سر و صدای زیادی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

ساختمان پلاسکو ساختمانی تجاری در ضلع شمال شرقی چهار راه استانبول بوده که به اولین آسمان خراش خاورمیانه معروف بوده است. افتتاح این ساختمان در سال ۱۳۴۱ به انجام رسید و یکی از مراکز مهم تولید و خرید و فروش پوشاک در تهران به حساب می‌آمد. پلاسکو در آخرین پنجشنبه سال، مورخ ۳۰ دی‌ ۱۳۹۵ پس از ۵۴ سال قدمت بر اثر حادثه آتش‌سوزی تخریب و نابود شد.
حالا پس از گذشت ۵ سال بازسازی آن به پایان رسیده است. ساختمانی سفید رنگ که فضاسازی داخل ساختمان چیزی شبیه به فضای داخلی ساختمان کهنه است و نمای آن به گفته کاربران، شباهت زیادی به رنده دارد. نمای این ساختمان مورد انتقاد بسیاری از مهندسین معمار و سازه است.
تعدادی از کاربران تصور می‌کردند بازسازی ساختمان پلاسکو در جهت مقاوم سازی و بهبود ایمنی ساختمان می‌باشد در حالی‌که آنها بازسازی آن را بیشتر بر پایه زیبایی شناسی معرفی کردند. عده‌ای از چگونگی ورود نور به داخل ساختمان پرسیدند .جمعی هم بیان کردند که روزهای سال ۹۵ و ۹۶ پرحادثه‌ترین و سخت‌ترین روزها برای مردم ایران بوده است. جمعی نیز با تایید ساختمان پلاسکوی جدید، ابراز امیدواری کردند که دیگر شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала