بیتکوین وارد کانال 34 هزار دلاری شد

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر بیتکوین وارد کانال 34 هزار دلاری شد
بیتکوین وارد کانال 34 هزار دلاری شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
اشتراک
در ادامه روند صعودی بیت کوین، این رمز ارز دیجیتال به کانال 34 هزار دلاری ورود کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، یکی از مقامات ارشد بانک مرکزی آمریکا درباره استیبل کوین ها (ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابت) گفت که این ارزها یک ریسک بر سر ثبات نظام مالی هستند.

اریک روزنگرین- مدیر دفتر منطقه ای بانک مرکزی آمریکا در بوستون به طور ویژه از استیبل کوین تتر به عنوان یکی از چالش های بر سر راه ثبات مالی آمریکا نام برده که زیر نظر بانک مرکزی قرار گرفته است. به گفته وی، استیبل کوین ها باعث اخلال در بازار هستند.

 بیت کوین مجددا سقوط کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
بیت کوین مجددا سقوط کرد

با وجود ریزش های سنگین ارزهای دیجیتالی در روزهای اخیر، برخی از فعالان این حوزه معتقدند که روزهای خوب در انتظار بازار هستند. الکس ماشینسکی- بنیانگذار پلتفرم ارزهای دیجیتالی سلسیوس- با بیان اینکه پیشبینی می کند قیمت بیتکوین بار دیگر از قله قبلی 63 هزار دلاری خود عبور کند، افزود: ریزش بازار با توجه به صعود سریع قیمت طبیعی بود. ما هنوز به قله قیمتی 2021 نرسیده ایم و رسیدن به قیمت 160 هزار دلاری برای بیتکوین کاملا محتمل است.  

با افزایش مقبولیت ارزهای دیجیتالی، قرار است برای نخستین امکان پذیرش این ارزها در ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در سطح کشورهای اروپایی فراهم شود. قرار است امکان پرداخت رمزارزها از ماه نوامبر فعال شود و به تدریج و طی سه سال تعداد این ایستگاه های پذیرنده به بالای 50 هزار برسد. هنوز اینکه کدام یک از ارزهای دیجیتالی مورد قبول جایگاه های فوق خواهند بود مشخص نشده است.  

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر 1400 میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل 7.38 درصد بیشتر شده است. در حال حاضر 52 درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و 17 درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌ کوین 12 سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال 2009 معاملات اولیه آن شکل گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала