ابزارهای اپل خطرناک برای سلامتی

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezابزارهای اپل خطرناک برای سلامتی
ابزارهای اپل خطرناک برای سلامتی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2021
اشتراک
اپل لیستی از گجت هایی را فهرست کرده است که از لحاظ نظری می توانند به سلامت کاربران آسیب برسانند، لیست مربوطه در وب سایت شرکت منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در سند پشتیبانی آمده است که تعدادی از دستگاه های اپل دارای آهن ربا هستند، این مؤلفه ممکن است بر عملکرد ضربان سازهای داخلی و دفیبریلاتورها تأثیر منفی بگذارد.

شرکت اپل، آیفون 12 مینی را از خط تولید خود خارج کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
شرکت اپل، آیفون 12 مینی را از خط تولید خود خارج کرد

مهندسان این شرکت اظهار داشتند: بسیاری از دستگاه های الکترونیکی مصرفی دارای آهن ربا یا اجزا و رادیوهایی هستند، که از میدان های الکترومغناطیسی ساطع می شوند.

علاوه بر آیفون ها، دستگاه هایی با آهن ربا داخلی نیز شامل آی پد و لوازم جانبی آن مانند کیبورد اسمارت فولیو قابل حمل است که با آهن ربا به تبلت متصل می شود.

ساعت اپل همچنین دارای یک آهنربا است که آن را به شارژر متصل می کند، که در مورد هدفون های بی سیم ایرپادز و بیتز نیز صادق است.

این لیست همچنین شامل اسپیکرهای هوشمند "هوم پاد" و تمام نسخه های ممکن رایانه های مک و همچنین یک مانیتور خارجی اپل پرو XDR است.

اپل توصیه می کند گجت های ذکر شده را حداقل ۱۵ سانتی متر از تجهیزات پزشکی دور نگه دارید. اگر مشکل دیگری داشتید، این شرکت به شما توصیه می کند با پزشک خود مشورت کنید.

پیش از این، متخصصان قلب و عروق آمریکایی، خطر آیفون ۱۲ را برای بیماران مبتلا به بیماری قلبی تأیید کردند.

در ماه ژانویه، اپل گفت که تلفن های هوشمند جدید این شرکت دارای یک آهنربا داخلی هستند که می تواند در صورت تماس نزدیک تجهیزات کاشته شده خاصی را از کار بیندازد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала