ترامپ: باید آمریکا را از بایدن پس بگیریم

© REUTERS / Carlo Allegriترامپ: باید آمریکا را از بایدن پس بگیریم
ترامپ: باید آمریکا را از بایدن پس بگیریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
اشتراک
رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین گردهمایی پس از ترک ریاست جمهوری از سیاست های دولت جدید واشنگتن انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با حضور در جمع هوادارانش در ایالت «اوهایو» به عنوان فرصتی برای انتقاد از «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی این کشور استفاده کرد و وی را «فاجعه» خواند.

ترامپ با توجه به اینکه فعالیت هایش در شبکه های اجتماعی بسیار محدود شده و اجازه دسترسی به پلتفرم های مختلف در فضای مجازی علی الخصوص توئیتر را ندارد، بیان داشت: «جو بایدن کشورمان را جلوی چشمانمان نابود می کند».

ترامپ از سیاست های مهاجرتی بایدن انتقاد کرد و گفت: «میلیون ها نفر در حال ورود به کشورمان هستند. ما واقعا نمی دانیم آنها که هستند. جو بایدن دقیقا (در قبال مسئله مهاجران) برعکس آنچه ما کردیم را انجام می دهد».

ترامپ: ایران، روسیه و چین آمریکا را تحقیر می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
ترامپ: ایران، روسیه و چین آمریکا را تحقیر می کنند

ترامپ تاکید کرد: «در انتخابات ۲۰۲۰ دستکاری و تقلب صورت گرفت. پیروز آن انتخابات با اختلاف زیاد آرا ما بودیم. ممکن است که ما مجبور شویم برای سومین بار نیز برنده باشیم. این ممکن است».

ترامپ علیرغم اینکه مردم حاضر در این گردهمایی در حالی که یکصدا فریاد می زدند «ترامپ پیروز شد» و «چهار سال دیگر»، حمایت از نامزدی او در انتخابات ۲۰۲۴ را نشان دادند؛ اشاره مستقیمی به تصمیم اش برای آینده نکرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала