وقوع آتش سوزی در تهران

© Photo / IRNAوقوع آتش سوزی در تهران
وقوع آتش سوزی در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2021
اشتراک
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان سعدی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، اعلام کرد: ساعت ۸:۰۱ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمانی در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله سه ایستگاه به همراه امکانات لازم از جمله نردبان الکترونیکی، خودروی حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات به محل اعزام شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ظرف مدت ۴ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که این آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه اداری که متعلق به یکی از اتحادیه صنوف بوده است رخ داده است.

ملکی افزود: بخشی از طبقه همکف پارکینگ و بخشی دیگر به وسعت ۱۵۰ متر انبار مواد غذایی بوده است همچنین یک دستگاه خودرو پژ و ۴۰۵ و سه دستگاه موتور در این پارکینگ وجود داشت.

وی ادامه داد: زمانی که نیروها به محل رسیدند بخش زیادی از آتش شعله‌ور بود؛ به خودروها و موتور سیکلت ها سرایت کرده بود و بخشی از طبقه بالایی را هم فرا گرفته بود.

به گفته ملکی طبقه بالایی این ساختمان بخش اداری بوده است که کارمندان در آن حضور داشته‌ اند همچنین یک واحد مسکونی هم در این ساختمان وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: ۱۸ نفر در این وضعیت نا ایمن که دود بسیار غلیظی هم به طبقات بالایی سرایت کرده بود گرفتار شده بودند.

وی گفت: در ابتدا آتش نشانان با خاموش کردن آتش سوزی نفرات را به سطح پشت بام هدایت کردند و از آنجا با استفاده از نردبان هیدرولیکی همه افراد را به سلامت خارج کردند.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر مدت زمان زیادی از خاموشی آتش سوزی و عملیات لکه‌ گیری سپری شده است و نیروها مشغول ایمن سازی محل هستند؛ همچنین تا دقایقی دیگر محل آتش سوزی به دست کارشناسان و مسئولان اتحادیه واگذار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала