واکنش ظریف به درگذشت دو خبرنگار ایرانی حوزه محیط زیست

CC BY 4.0 / IRNA / واکنش ظریف به درگذشت دو خبرنگار ایرانی حوزه محیط زیست
واکنش ظریف به درگذشت دو خبرنگار ایرانی حوزه محیط زیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2021
اشتراک
ظریف: از شنیدن این خبر غم‌انگیز بسیار متاثر شدم. برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی و برای شما، همکاران و خانواده داغدار صبر و اجر مسئلت دارم.

به گزارش اسپوتنیک، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به خبر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست که منجر به درگذشت دو تن از خبرنگاران این حوزه شد، با انتشار مطلبی در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: "از شنیدن این خبر غم‌انگیز بسیار متاثر شدم. برای آن مرحومه غفران و رضوان الهی و برای شما، همکاران و خانواده داغدار صبر و اجر مسئلت دارم."

امروز چهارشنبه مهران نظری، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی ایران اعلام کرد: اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه‌های کشور که امروز برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد.

مهدی ولی پور، رئیس سازمان امدادونجات در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: واژگونی اتوبوس در محور ارومیه نقده در ساعت 18 اطلاع داده شد. بلافاصله 3 تیم به محل حادثه اعزام شده و همچنین به تیم امداد هوایی آذربایجان شرقی اعلام آماده باش شده است. بر اثر این حادثه تاکنون 21نفر مصدوم و 2نفر فوت شده‌اند. 

متاسفانه در این حادثه مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала