رفتار تحسین برانگیز بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس +ویدیو، عکس

CC BY 4.0 / IRNA / پرسپولیس
پرسپولیس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
اشتراک
حرکت کریم باقری در جشن قهرمانی مسابقه سوپرجام مورد توجه کاربران فراوانی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، با برتری تیم فوتبال پرسپولیس بر تراکتور، این تیم به مقام قهرمانی مسابقه سوپرجام در فصل ۹۹-۹۸ دست پیدا کرد و چهارمین جام قهرمانی سوپرجام به اعضای تیم پرسپولیس اهدا شد.

جام قهرمانی این فصل توسط مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به اعضای تیم پرسپولیس اهدا گردید اما در زمان اهدای این جام اقدام جالب کریم باقری بسیار مورد توجه حاضرین، بینندگان تلویزیون و کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Qermezha | قرمزها (@qermezha)

وی زمانی که کاپ قهرمانی به بازیکنان تیم پرسپولیس اهدا شد آن را از دست بازیکنان گرفت و به سیامک نعمتی که در جریان بازی دچار مصدومیت در ناحیه دست شده بود و چهره‌ای گرفته و درهم داشت، داد تا او نیز با جام قهرمانی در جشن پیروزی عکس یادگاری بگیرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от پرسپولیس ارتش سرخ❤️ (@arteshsoooorkh6)

کمک کریم باقری به سیامک نعمتی برای بالا بردن جام بسیار مورد توجه قرار گرفته است و کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویر و ویدئوهای مربوط به این اتفاق، او را تحسین و تشویق می‌کنند. کاربران کریم باقری را ورزشکاری خوش اخلاق و خوش قلب می‌دانند و با عنوان اسطوره از او یاد می‌کنند. همچنین کاربران فارغ از اینکه هوادار چه تیمی باشد پیروزی و برد تیم پرسپولیس را تبریک می‌گویند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от perspolis (@fcperspolis_havadaran)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала