گزارش و تحلیل

حرص و جوش زیاد موجب سکته می شود

© REUTERS / Majid Asgaripour/WANAابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
اشتراک
همه پزشکان متفق القول هستند که اصلی ترین عامل سکته های قلبی و مغزی حرص و جوش زدن زیاد است.

این روزها دشمنان جمهوری اسلامی ایران خیلی حرص و جوش می خورند که چطور انتخابات برگزار شد و جناب سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران شد.

عزیزان خیلی حرص و جوش نزنید سکته می کنید.

اینکه فردی مانند پمپئو یا نخست وزیر اسرائیل بیایند ودرباره آقای رئیسی اظهار نظر منفی داشته باشد و یا حرف هایی که لایق خودشان است درباره رئیس جمهوری منتخب ایران بزند موجب آن می شود که همه آنهایی که به آقای رئیسی رای دادند خوشحال شوند که چه کار خوبی کردند به او رای دادند و افتخاری برای جناب رئیسی می باشد که چنین افرادی با او دشمن هستند.

به یاد دارم زمانی در مجامع رسانه ای ایران بحثی داشتم مبنی بر اینکه برخی گویندگان و مجریان می آمدند و مثلا مقامات اسرائیلی ها با عبارت صهیونیست صدا می زدند و سعی می کردند تا این عبارت را هر چه قدر می توانند غلیظ تر بگویند و تصور می کردند با غلیظ تر مطرح کردن این عبارت فحش غلیظ تری به آن فرد زده اند، غافل از اینکه از دیدگاه آن افراد اینکه صهیونیست باشند نوعی افتخار به حساب می آید و فحش به حساب نمی آید.

حتی همین آقای جو بایدن چندین بار گفته بود که افتخار می کند یک صهیونیست است.

قطعا اینکه آقای رئیسی را حزب الله ای و یا حامی نظام و یا حامی و مدافع اصول نظام جمهوری اسلامی وی یا تابع خط و مشی امام خمینی (ره) و رهبری و ... بدانند که برای وی و حامیان اش یک افتخار خیلی بزرگ است.

چه دشمنان جمهوری اسلامی بپذیرند چه نپذیرند ملت ایران تصمیم خود را گرفته و جناب آقای رئیسی رئیس جمهوری آتی ایران خواهد بود.

آمریکایی ها هم به خوبی می دانند در صورتی که بخواهند با دولت آتی ایران تعامل کنند مجبور خواهنند بود بر اساس قوانین بین المللی تحریم هایی که بر آقای رئیسی وضع کرده اند بردارند.

و احتمالا هم همین اتفاق رخ خواهد داد.

به عنوان مثال بگویم، زمانی که آقای علی اکبر صالحی در دوره قبلی رئیس سازمان انرژی هسته ای ایران بود آمریکایی ها واروپایی ها وی را تحریم کردند اما وقتی که وی وزیر امور خارجه ایران شد چون مجبور بودند با او تعامل کنند مجبور شدند نام وی را از لیست های تحریمی خود بردارند.

مخالفین جمهوری اسلامی که تلاش می کنند روی این ماجرا مانور بدهند هم باید متوجه باشند که آنها برای کشورهای غربی عددی به حساب نمی آیند که بخواهند روی آنها حسابی باز کنند، بلکه ابزاری به حساب می آیند که در برهه هایی از آنها برای فشار به جمهوری اسلامی بهره می برند و زمانی که منافع کشورهای غربی اقتضا کند آنها را مانند دستمال کاغذی دور می اندازند و به دنبال منافع خود می روند.

سابقه تاریخی نشان داده که کشورهای غربی حتی رهبران کشورهای دیگر را که نمی توانستند منافع آنها را تامین کنند کنار گذاشتند چه رسد به تعدادی افراد پر سر و صدا ولی بی ریشه و پشتوانه.

آمریکایی ها و غربی ها به خوبی می دانند اینهایی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران سر و صدا می کنند و زبان فارسی بلد هستند صحبت کنند عملا فقط به دنبال چندرغاز  پول سیاهی که از آنها می گیرند و حتی اگر همین امروز نظام جمهوری اسلامی سقوط کند اینها حاضر نیستند به ایران بیایند چون در ایران جایگاهی میان مردم ندارند تا حتی بخواهند کاری برای آنها انجام دهند.

اگر بخواهیم به شوخی هم بگوییم در صورتی که حتی جمهوری اسلامی در ایران سقوط هم کند اینها به دنبال برپایی مجدد جمهوری اسلامی می روند تا با آن مبارزه کنند، چون کار دیگری بلد نیستند.

نشست خبری ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2021
گزارش و تحلیل
رئیسی گربه را دم حجله کشت

ترس و واهمه دشمنان جمهوری اسلامی از انتخاب شدن آقای رئیسی هم بیشتر به این دلیل است که وی هم در میان مردم و هم در میان جناح های سیاسی کشور از احترام و اعتبار خاصی برخوردار می باشد و جزو معدود افرادی است که توانمندی به قول معروف جمع و جور کردن اوضاع سیاسی و مبارزه با فساد در کشور را دارد.

متاسفانه بسیاری از شخصیت های سیاسی موجود به دلایل مختلف درگیر مسایل اقتصادی و ... هستند و به قول معروف دشمنانشان یا رقبایشان از آنها آتو دارند ولی درباره آقای رئیسی آنها نه در زمینه های اقتصادی و نه در زمینه های اخلاقی هیچ آتویی در اختیار ندارند.

به همین دلیل هم هست آنها تلاش دارند که سابقه قضایی آقای رئیسی را زیر سوال ببرند در حالی که بر اساس دیدگاه مردم ایران و بالاخص آنهایی که به آقای رئیسی رای دادند سابقه قضایی آقای رئیسی مستحق مدال دادن به او می باشد.

اینکه وی به عنوان دادستان و یا قاضی به وظیفه خود عمل کرده باشد و بر اساس مرّ قانون با افرادی که دست به کارهای تروریستی زده اند برخورد کرده باشد که نکته بسیار مثبتی در کارنامه او به حساب می آید.

در همه جای جهان افرادی که دست به کارهای تروریستی بزنند با اشد مجازات مواجه می باشند.

در برخی کشورها از جمله آمریکا و اروپا مامورین حق تیر دارند و بلافاصله این افراد را در محل می کشند تا دیگر دادگاه ها درگیر محاکمه این افراد نشوند اما در ایران مامورین تلاش می کنند اینها را بازداشت کنند و به محاکمه بسپارند.

در برخی جاها مانند اسرائیل که روزانه هزاران انسان بی گناه به بهانه های مختلف قتل عام می شوند، افرادی که دست به هیچ کار و یا جرم و جنایتی نزده اند و به صرف اینکه عقاید برخی تندروهای اسرائیلی آنها را "بهیم" (غیر انسان) می داند سربازان اسرائیلی خود را محق می دانند اینها را بدون هیچ محاکمه ای به فجیع ترین اشکار ترور کنند.

دشمنان جمهوری اسلامی به خوبی می دانند که فردی مانند جناب رئیسی می تواند وحدت ملی ایجاد کند و این وحدت ملی میتواند موجب اقتدار ملی شود و این اقتدار ملی خود به خود موجب آن می شود همه نقشه های اینها بر علیه ملت ایران نقش بر آب شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала