لغو پرواز های روسیه به ایران به دستور ستاد مقابله با کرونا

© AFP 2023 / MOHAMMED HUWAISلغو پرواز های روسیه به ایران به دستور ستاد مقابله با کرونا
لغو پرواز های روسیه به ایران به دستور ستاد مقابله با کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2021
اشتراک
پروازهای مسافری به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در روسیه و درخواست وزیر بهداشت ایران متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، به دلیل گزارش‌های منتشر شده وضعیت شیوع ویروس کرونا در روسیه سعید نمکی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ضرورت طرح موضوع و اخذ تصمیمات فوری در مورد توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا، خاطر نشان کرد. 

در این نامه آمده است: «باتوجه به گزارشات واصله از کشور روسیه در خصوص شیوع بیماری COVID-۱۹ ضروری است، موضوع توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس سریعا در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.»

تورج دهقان زنگنه رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز بیان داشت: پروازهای روسیه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو خواهد شد و مسلما مانند همیشه تابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف مسافران ایرانی در روسیه با اجرای این ممنوعیت چیست؟ گفت: مسلما مسافران ایرانی در کشور دیگری رها نخواهیم کرد و برای تعیین تکلیف هموطنانمان نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم اما سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала