تمدید دوره ماموریت رئیس ستاد ارتش اسرائیل توسط دولت جدید

ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل
ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2021
اشتراک
کابینه جدید اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که دوره مسئولیت رئیس ستاد کل ارتش این کشور را برای مقابله با چالش‌ های امنیتی تمدید می‌ کند.

به گزارش اسپوتنیک، کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل روز یکشنبه به نقل از سخنگوی نخست وزیر این کشور اعلام کرد: دوره مسئولیت آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش در جهت "مقابله با چالش‌ های امنیتی" برای اسرائیل به مدت یک سال دیگر تمدید شد تا او بتواند به فرماندهی ارتش ادامه دهد.

حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه

بر اساس گزارش این شبکه تلویزیونی اسرائیل، کابینه امنیتی این کشور در نظر دارد امروز نشستی برای تصویب برخی طرح‌ های نظامی جدید جهت از سرگیری جنگ علیه نوار غزه برگزار کند.

نشست امروز کابینه امنیتی اولین نشست به ریاست نفتالی بنت نخست وزیر جدید این کشور خواهد بود.

این شبکه تلویزیونی در ادامه گزارش خود مدعی شد: ارتش اسرائیل قصد دارد دور جدیدی از جنگ را آغاز کند چرا که جنگ علیه نوار غزه تمام نشده و ارتش طرح‌ های نظامی را تهیه کرده که بنی گانتس وزیر جنگ و آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش با آنها موافقت کردند.

همچنین این شبکه اسرائیلی در ادامه اعلام داشت: در شرایطی که مذاکرات برای تثبیت آتش‌ بس در نوار غزه هیچ گونه پیشرفتی نداشته، جنبش حماس همچنان بالن‌ های آتش‌ زا را از نوار غزه به سمت شهرک‌ های غلاف غزه به پرواز در می‌آورد.

رسانه‌ های فلسطینی نیز عصر شنبه اعلام کردند که گروه‌ های فلسطینی به مصر این پیام را انتقال دادند که تحملشان در برابر حملات اسرائیل و استمرار محاصره غزه تمام شده و به هر گونه حمله بعدی اسرائیل به نوار غزه پاسخ خواهند داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала