نتانیاهو: دولت خطرناک جدید را ساقط می‌ کنیم

© AFP 2023 / Abir Sultan نتانیاهو: دولت خطرناک جدید را ساقط می‌ کنیم
نتانیاهو: دولت خطرناک جدید را ساقط می‌ کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2021
اشتراک
بعد از روی کار آمدن دولت جدید، نتانیاهو در جلسه‌ ای ویژه با احزاب مخالف دولت جدید را "دولت فریبکاری خطرناک" خواند و قول داد که در اسرع وقت دولت جدید را ساقط خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز اسرائیل،‌ بنیامین نتانیاهو به عنوان رئیس حزب لیکود و رهبر اپوزیسیون نشستی ویژه با حزب شاس، یهدوت هتوراه و دینی برگزار کرد.

نتانیاهو: بنت همیشه هر چه گفته عکسش را انجام داده - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2021
نتانیاهو: بنت همیشه هر چه گفته عکسش را انجام داده

او در ابتدای این جلسه گفت: آنچه ائتلاف مقابل را یکجا جمع کرده انزجار است و در اسرع وقت دولت فریبکاری خطرناک را ساقط خواهم کرد.

نتانیاهو افزود: ما اپوزیسیون قوی داریم که نظیر نداشته است. ما منسجم هستیم تا دولت چپ‌ گرا را ساقط کنیم. از شش کرسی اقدام فریبکاری انجام گرفت از راست به چپ توانست فریبکاری کند و دولت موقت را تشکیل دهد اما هرگز بیشتر از این نخواهد شد.

رهبر لیکود تصریح کرد، که می‌ خواهد نمونه شخصی باشد.

نخست وزیر پیشین اسرائیل به همکاری با لیست مشترک در مخالفان اشاره کرد و گفت: ما هر روز نشست فراکسیون را برگزار می‌ کنیم و نیاز به جمع کردن هر مخالفی داریم.

بنیامین نتانیاهو تاکید داشت: می‌ توانیم آنها را ساقط کنیم. اما باید با اراده آهنی کار کنیم.

وی خواستار اجتناب از اختلافات در جبهه مخالفان شد و گفت: تلاش ما برای این هدف است اگر اختلاف داخلی داشته باشیم به هیچ هدفی نمی‌ رسیم لذا می‌ خواهم شلیک به خارج باشد، اسرائیل را نجات خواهیم داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала