فراخوان حماس برای مقابله با تظاهرات پرچم اسرائیل

© Photo / IRNAفراخوان حماس برای مقابله با تظاهرات پرچم اسرائیل
فراخوان حماس برای مقابله با تظاهرات پرچم اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2021
اشتراک
سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد: بگذارید روز سه شنبه آینده، روز بسیج عمومی و حرکت به سمت مسجد الاقصی و روز خشم و به مبارزه طلبیدن اشغالگران باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سما نیوز، جنبش فلسطینی حماس، از مردم و جوانان قدس خواست تا در میادین مسجد الاقصی و خیابان های بخش قدیمی شهر قدس گرد آمده، فرصت یورش اسرائیلی ها را برای تحقق اهدافشان ندهند.

صرف نظر اسرائیلی ها از برگزاری راهپیمایی پرچم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
صرف نظر اسرائیلی ها از برگزاری "راهپیمایی پرچم"

محمد حماده سخنگوی جنبش حماس گفت: بگذارید روز سه شنبه آینده، روز بسیج عمومی و حرکت به سمت مسجد الاقصی و روز خشم و به مبارزه طلبیدن اشغالگران باشد.

حماده افزود: به خدای متعال و مردم خود آنچه در قدس انجام داده اید، را نشان دهید و بهترین شمشیر برای قدس و مسجد الاقصی باشید.

وی خاطرنشان کرد: مردم ثابت قدم ما، یاری کنندگان قدس و پیرامون قدس، به ملل روی زمین نحوه اصرار، ایستادگی و مقابله با اشغالگران را برای تحمیل خواسته ها و تغییر هویت و ظاهر شهر قدس را نشان دادند.

حماده تصریح کرد: اشغالگران منفور بار دیگر افسار گله های ولگرد خود را برای هتک حرمت کوچه ها و خیابان های تاریخی قدس و برافراشتن پرچم های رژیم فانی زودگذر خود باز کرده، اقدامی که نه تنها از هیچ اعتماد به نفس و قدرتی نشأت نمی گیرد، بلکه نتیجه آن تنها شکست و ناکامی است.

در همین راستا، کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی فلسطینی نیز با انتشار بیانیه ای، روز سه شنبه آینده را روز خشم دانست.

در بیانیه این کمیته آمده است: بعد از اعلام برپایی راهپیمایی پرچم ها از سوی رژیم صهیونیستی بر ادامه مقابله با اشغالگران و گله شهرک نشینان صهیونیست تأکید می کنیم.

در بخش دیگری از بیانیه، این کمیته از گردان های مقاومت در فلسطین و لبنان و سرتاسر منطقه خواستار فراخوان دفاع از مسجد الاقصی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала