پوتین به این سوال که آیا هواپیمایی که در آن فرد تحت تعقیبی حضور دارد را به زمین می نشاند، جواب داد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر سوال از پوتین: آیا هواپیمایی که فرد مضنون در آن باشد را به زمین می نشانید؟: نظری در این باره ندارم
سوال از پوتین: آیا هواپیمایی که فرد مضنون در آن باشد را به زمین می نشانید؟: نظری در این باره ندارم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که از دخالت ها در حادثه هواپیمای رایان ایر در بلاروس اطلاعاتی ندارد و ضرورتی نمی بیند که در این خصوص نظری ارائه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در سخنرانی مجمع بین المللی اقتصاد گفت که از دخالت حماس در حادثه هواپیمای رایان ایر در بلاروس اطلاعاتی ندارد و ضرورتی نمی بیند که در این خصوص نظری ارائه دهد.

اخراج سفیر و تمامی دیپلمات های لتونی از بلاروس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2021
اخراج سفیر و تمامی دیپلمات های لتونی از بلاروس

پوتین در همایش بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا وی به این روایت از این حادثه باور دارد؟ گفت: "من نمی خواهم در خصوص آنچه درباره این هواپیما اتفاق افتاده است، نظری ارائه دهم"
وی تاکید کرد، اگر بخواهم صادقانه بگویم، "من چیزی در این باره نمی دانم."

پوتین در ادامه گفت که سرویس های ویژه روسیه هیچ گونه ارتباطی با حادثه "رایان ایر" نداشته اند.
در این میان از پوتین سوال شد که آیا هواپیمایی که فرد تحت تعقیب در آن حوضر داشته باشد را به زمین می نشانید؟: نظری در این خصوص ندارم. و به این سوال پاسخ نداد.

گفتنی است، در تاریخ 23 مه پرواز "رایان ایر" که از آتن به مقصد ویلنیوس پرواز می کرد، به دلیل دریافت پیامی در رابطه با خطر بمب گذاری، در مینسک فرود اضطراری کرد. سپس مشخص شد که گزارش بمب گذاری تایید نشده است. رومن پروتاسویچ موسس کانال تلگرامی "نکستا" که در بلاروس به عنوان رسانه ای افراطی شناخته می شود، در این پرواز بوده است. او حین بررسی مدارک در فرودگاه مینسک بازداشت شد. کشورهای غربی خواستار آزادی فوری پروتاسویچ شده اند. براساس چندین ماده از جمله "سازماندهی اغتشاشات جمعی" علیه پروتاسویچ پرونده قضایی گشوده شده و وی می تواند به 15 سال حبس محکوم شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала