سوریه برای مقابله با حملات هوایی اسرائیل تمرینات نظامی برگزار کرد

© Sputnik / Valeri Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر سوریه برای مقابله با حملات هوایی اسرائیل تمرینات نظامی برگزار کرد
سوریه برای مقابله با حملات هوایی اسرائیل تمرینات نظامی برگزار کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2021
اشتراک
سربازان ارتش سوریه با کمک موشکهای اس-75 شوروی حملات شبیه سازی شده دشمن را با موفقیت دفع کردند.

به گزارش اسپوتنیک، هیچ کس جنگ نمی خواست، اما جنگ در هر حال دیگر آغاز شده است. سربازان دفاع هوایی جمهوری عربی سوریه تصمیم گرفتند نشان دهند که چگونه حملات شبیه سازی شده دشمن را دفع می کنند و برای اولین بار به روزنامه نگاران روسی فرصت حضور در تمرینات این واحد داده شد.

نیروهای دولت سوریه برای اولین بار تمرین یگان‌های پدافند هوایی را در نزدیک‌ترین زمان به وضعیت جنگی برای خبرنگاران به نمایش گذاشتند. بر این اساس نیروهای ارتش جستجو و نجات در مقابله با حملات شبیه‌سازی شده دشمن با کمک موشک‌های اس-75 شوروی موفق عمل کردند. مقابله با این حمله هوایی تنها ظرف چند ثانیه و با کمک موشک‌هایی که سال 1957 ساخته شده بودند، با موفقیت انجام شد.

شن های ساعت شنی برای سوریه در حال اتمام نیست  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
شن های ساعت شنی برای سوریه در حال اتمام نیست

شبکه "شام"، وابسته به مخالفان سوری نیز اعلام کرد که این تمرین برای مقابله با یک حمله فرضی از تمامی جهت‌ها، از میادین به سوی محل استقرار موشک‌اندازها و نیز از آسمان، برای اولین بار با حضور خبرنگاران روس انجام شده و خبرنگاران حاضر در محل تمرین اظهار کردند که احساس حضور در میدان نبرد را داشته‌اند.

یک افسر سوری در مصاحبه با خبرگزاری روسی اعلام کرد: ما با دقت تمامی مقررات مربوط به استفاده از این سامانه‌ها را دنبال می‌کنیم بنابراین مشکلی وجود ندارد. آزمایش واقعی سلاح‌ها در درگیری‌های واقعی انجام می‌شود زیرا کارشناسان می‌توانند سلاح‌ها را تحلیل کرده و میزان کارکرد آنها را در میادین نبرد بررسی کنند و اینکه روسیه سلاح‌هایش را در سوریه آزمایش می‌کند، اقدامی عادی جهت شناسایی نواقص احتمالی آنها است نه بیشتر.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала