برگزاری جشنواره آدم برفی در توچال + عکس

© Sputnik / Sergey Pyatakov آدم برفی و دختر
آدم برفی و دختر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2021
اشتراک
روز 27 مه در جشنواره آدم برفی توچال، به سه نفر برتر این جشنواره جوایزی اهدا شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، جشنواره آدم برفی روز 27 مه با استقبال خانواده ها برگزار شد. هزینه بلیت تله‌کابین برای شرکت‌کنندگان زیر ۱۵ سال رایگان بود. به سه نفر برتر این جشنواره جوایزی اهدا شد.

روح اله امداد رییس مجموعه تله کابین توچال در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: «با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه مدت طولانی بود کودکان امکان استفاده از طبیعت و محیط زیست را نداشته باشند سعی کردیم با رعایت پروتکل های بهداشتی فضای شاد و دلنشینی را برای بچه ها ایجاد کنیم تا در دل طبیعت و در فضای دلنشین برف و در فضای باز مجسمه های برفی بسازند و در یک مسابقه جدی شرکت کنند.

​هدف ما این بود تا این جاذبه گردشگری منحصر به فرد را در این فصل به مردم کشور به ویژه شهروندان تهرانی معرفی کنیم. اینکه ما الان در ایستگاه یک مجموعه تله کابین توچال فصل بهار را تجربه می کنیم و در ایستگاه هفت با طی کردن حدود ۳۵ دقیقه به ایستگاه هفت میرسیم و تمام مشخصه های زمستان را داریم و سرما و برف چشمگیری را داریم بسیار جذاب است که معرفی آن به مردم یکی از اهداف ما بود.

استقبال خیلی خوبی از ابن جشنواره شد و تعداد زیادی از خانواده ها در یک فضای شاد و دلنشین آمده بودند که امیدوارم لذت برده باشند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала