لاریجانی با کاندیدا شدن، مرتکب چه گناهی شده است؟

© AP Photo / Vahid Salemiلاریجانی
لاریجانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2021
اشتراک
لاریجانی: این همه توهین و تحقیر درست نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، علی لاریجانی،  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در اولین گفت‌وگوی خود در فضای مجازی کلاب هاوس گفت که این همه توهین و تحقیر درست نیست.

وی در ادامه افزود:«گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم. این همه توهین و تحقیر درست نیست. انتخابات باید با اخلاق همراه باشد. به نظر می رسد به جای نشاط و اخلاق انواع تهمت ها باعث کسالت مردم شده است. این منش باعث می شود که برنامه کاندیدها دیده نشود و فقط وقت صرف این بگو و مگوها شود. به دلیل شرایط معیشتی امروز مردم ، باید این وقت صرف گفت و گو و سوالات درست شود. با خاک پاشیدن بر صحنه انتخابات را تباه می کنند.

هشدار و تهدید احمدی نژاد درباره انتخابات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
هشدار و تهدید احمدی نژاد درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران

به حرف من درست توجهه نکردند، مطلب من این بود حوزه اقتصاد جای قاضی نیست.  اقتصاد جای روابط طبیعی عرضه و تقاضا است. در واکنش به این مطلب حرف‌های عجیب و غریبی مطرح کردند. من افتخار می کنم در زمان جنگ در سپاه بودم و برای قضات شریف هم احترام زیادی قائل هستم. عرض من این بود هرچیزی جای خود را دارد.

اینکه افراد یا باید اصلاح‌طلب باشند یا اصولگرا در دو دهه اخیر ایجاد شده است. اینکه عده‌ای اسم خود را گذاشتند جبهه انقلاب چه معنی دارد؟ جبهه انقلاب واقعی یعنی همه مردم و شهید مطهری و شهید بهشتی ها که علمدارش بودند. نه اینکه با مهرپراکنی و کفش پراکنی و تندروی اظهار نظر کنند.

این انتخابات سرنوشت مردم است. همه اقشار مردم باید بدانند هرچه در انتخابات با آگاهی حضور پیدا کنند امید به حل مشکلات بیشتر خواهد بود.

در تاریخ پس از انقلاب ، کدام دولتی مشی‌اش مثل دیگری بوده است؟ روئسای جمهور برای خودشان فکر و راه دارند و از نظر عملیاتی متفاوت هستند. نگذارید با انگ زدن ها جریان لوس شود. من بیست سال پیش صدا و سیما را با جوانان اداره کردم، و اگر نه توسعه در صدا و سیما رخ نمی‌داد. آن‌زمان فقط دو شبکه بود اما آن همه شبکه ملی چه طور در آن برهه از زمان ایجاد شد؟ من در کار اجرایی بالای سر کار هستم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала