روحانی خواست تا سلامت مردم وارد مناقشات سیاسی نشود

© Photo / IRNAروحانی خواست تا سلامت مردم وارد مناقشات سیاسی نشود
روحانی خواست تا سلامت مردم وارد مناقشات سیاسی نشود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران: باید از هر اقدامی که سلامت مردم را در انتخابات به خطر می‌اندازد، جلوگیری شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران با تاکید بر اینکه تضمین سلامت مردم نقش مهمی در افزایش مشارکت و شکوه انتخابات خواهد داشت، گفت: مردم باید اطمینان داشته باشند که در مراحل مختلف تبلیغات نامزدها و برگزاری انتخابات سلامت‌شان تضمین شده است. همه سعی و تلاش ما هم باید این باشد که همه امور مربوط به انتخابات به گونه‌ای انجام شود که حفظ جان و سلامت مردم در اولویت اصلی باشد.

به کادر درمان در شهرکرد واکسن اشتباهی زده شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
به کادر درمان در شهرکرد واکسن اشتباهی زده شد

رئیس جمهور ایران با بیان اینکه باید از هر اقدامی که سلامت مردم را در انتخابات به خطر می‌اندازد، جلوگیری شود، به همه گروه‌های سیاسی و نامزدهای انتخابات توصیه کرد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت اصلی برنامه‌های تبلیغاتی و فعالیت‌های خود قرار دهند.

روحانی با تاکید بر ضرورت رعایت قانون و دستورالعمل‌ها، افزود: رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخابات و همه کسانی که دغدغه آن را دارند، می‌تواند به ارزیابی مردم از صحت گفتار نامزدهای انتخاباتی در وفاداری به قانون و نحوه مدیریت کشور در آینده کمک کند.

رئیس جمهور ایران با تاکید بر اینکه سلامت مردم یک موضوع کاملا غیرسیاسی است، از همه جناح‌های سیاسی و نامزدهای انتخابات خواست سلامت مردم را وارد مناقشات سیاسی نکرده و اجازه دهند کادر درمان و مدافعان سلامت، ماموریت اصلی خود را که همان حفظ جان و سلامت جامعه است، به خوبی و بدون دغدغه انجام دهند.

روحانی بار دیگر با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید واکسن داخلی، ابراز امیدواری کرد که با ورود واکسن‌های تولید داخل روند قطع زنجیره بیماری و ویروس شتاب گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала