اعتراف پدر فیلمساز ایرانی به قتل پسر خود با همدستی مادر او +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / stevanovicigorحمله یک مرد چاقوکش به رهگذران در فرانسه
حمله یک مرد چاقوکش به رهگذران در فرانسه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.05.2021
اشتراک
بابک خرمدین، کارگردان ۴۷ ساله سینما توسط پدر و با همدستی مادرش به قتل رسید!

به گزارش اسپوتنیک، اعتراف پدر بابک خرمدین به قتل فرزند خود خبری است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

گفته شده است که پدر این فیلمساز جانباز جنگ ایران و عراق بوده و اعتراف کرده است که به دلیل رفتارهای مغایر شأن خانوادگی مجبور به قتل فرزند خود شده است.

پدر فیلمساز ۴۷ ساله به قتل او اعتراف کرده و حتی جزییات آن را نیز بازگو کرده است. گویا ماجرا از این قرار است که پدر بابک با همدستی مادر او در غذای او قرص خواب‌آور ریخته‌اند و پس از بیهوشی او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند و جسدش را مثله کرده و در سطل زباله انداخته‌اند.

همچنین گفته شده است که پدر بابک اعتراف کرده که این قتل برنامه‌ریزی شده بوده و آنها نقشه قتل فرزند خود را به دلیل اختلافات خانوادگی که وجود داشت، طراحی کرده بودند. بابک خرمدین در فاز ۳ شهرک اکباتان به قتل رسیده است.نکته عجیب این است که پدر بابک خرمدین در خصوص قتل پسرش احساس رضایت می کند و پس از اعتراف به انگیزه اش برای قتل فرزندش شکرگزاری کرد. 

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفته است که "پسرم از بچگی ما را اذیت می کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می شد و یک روز آرام نداشتیم اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدریس می کرد. بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم سازی و کارگردانی بود اما از وقتی کرونا آمد کلاس های دانشگاه به آنلاین بود و بابک هفته ای 3 روز به بهانه اینکه به شاگردانش درس خصوصی بدهد آنها را به خانه می آورد و جالب این بود که بابک فقط دانشجویان دختر را به خانه می آورد و نمی دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه!"

پدر بابک خرمدین ادامه داد که "پسرم با دخترها به داخل اتاق می رفت و از مادرش می خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذیرایی می کرد و این در حالی بود که می دانستیم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می کند. از رفتارهای پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می زد و می خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه ای تهیه کند و حاضر شدم ماشینم را بفروشم و حتی سهم ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما بابک می گفت جنازه من از این خانه بیرون می رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود."


"سوگنامه‌ای برای یاشار" فیلمی بود که بابک خرمدین با الهام از زندگی خودش به صورتی آماتور و بدون دریافت مجوز ساخته بود و داستان  دانشجویی که برای ادامه تحصیل به غربت می‌رود اما دلتنگی برای پدر و مادر او را در نیمه راه تحصیل به وطن باز می‌گرداند دا بازگو می کند.
حالا همین پدر و مادر متهم به قتل او شده‌اند.
بسیاری از کاربران معتقدند که قتل فرزند توسط پدر و مادر غیرقابل باورترین خبری است که این روزها در شبکه‌‌های اجتماعی شنیده اند و ناباورانه به آن می نگرند. گروهی از کاربران نیز عنوان کردند که یک مادر هیچ‌گاه راضی به مثله کردن جسد فرزند خود نمی شود حتی اگر فرزند او جنایتکار باشد. بعضی دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که این قضیه بسیار مشکوک است و نیاز به بررسی همه جوانب حادثه دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала