روحانی: برگزاری مراسم شب‌های قدر در شهرهای نارنجی و قرمز فقط در فضای باز مجاز است

© Photo / Soheil Gargari روحانی: برگزاری مراسم شب‌های قدر در شهرهای نارنجی و قرمز فقط در فضای باز مجاز است
روحانی: برگزاری مراسم شب‌های قدر در شهرهای نارنجی و قرمز فقط در فضای باز مجاز است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.05.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حداکثر دستورالعمل ها در شب‌های قدر تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران با اشاره به در پیش بودن شب های قدر، ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حداکثر دستورالعمل ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برگزاری مراسم شب های قدر در مناطق قرمز و نارنجی صرفا در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مجاز است.

تلاش برای افزایش تولید و عرضه ماسک بهداشتی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.05.2020
تصاویری از حضور متفاوت مردم در شب‌های قدر با ماسک و دستکش +عکس

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: صدا و سیما و امکانات دیجیتالی کشور با همه توان مراسم شب های قدر را به سمع و نظر مردم برسانند و همه تلاش خود را انجام دهند تا مراسم معطر شب های قدر به منازل مردم کشیده شود.

رئیس جمهور ایران با اشاره به اینکه براساس آمار و گزارش ها، رعایت اصول  بهداشتی از سوی مردم این کشور هنوز به طور متوسط  ۶۱ درصد است، افزود: این وضعیت بسیار خطرناک بوده و به این معنی است که با ادامه این شرایط از موج چهارم بیماری دیرتر خارج خواهیم شد.

روحانی با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم باید به بالای ۹۰ درصد برسد تا بتوان بیماری را مهار و زنجیره ابتلا را قطع نمود، بیان داشت: باید نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی تشدید شود تا بتوانیم تا پایان هفته شاهد تبدیل وضعیت مناطق از قرمز به نارنجی باشیم.

رئیس جمهور ایران واکسن را در کنار پیشگیری،‌ عامل مؤثری در خلاص شدن زودتر از ویروس کرونا معرفی کرد و گفت: امروز واکسن زدن بهتر از واکسن نزدن است. واکسن می‌تواند شرایط را مقداری بهتر کند و در حفظ جان مردم و قطع زنجیره بیماری مؤثر باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала