بازگرداندن اموال میلیاردی یک مسافر توسط راننده ایرانی +عکس

© Photo / تاکسی ماکسیمتحریم سرویس تاکسی رانی روسی "ماکسیم" از سوی آمریکا به خاطر کار در ایران
تحریم سرویس تاکسی رانی روسی ماکسیم از سوی آمریکا به خاطر کار در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.04.2021
اشتراک
یک راننده ابهری کیفی را که حاوی یک میلیارد تومان پول و یک کیلو طلا بود به صاحبش برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، پیدا شدن و بازگرداندن کیفی حاوی یک میلیارد تومان پول و یک کیلو طلا توسط یک راننده ابهری جنجال تازه‌ای در فضای مجازی بوجود آورده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

محمد ترکی راننده ابهری پس از پیدا کردن کیف در اتوبوس، خود بدون اینکه وسوسه شود تلاش کرد تا مسافر را بیابد و امانتی که نزد او بود را به او بازگرداند. او صاحب کیف را پیدا کرد و در نهایت کیف پر از پول و طلا را به او بازگرداند. عوامل راهداری و حمل و نقل شهرستان ابهر نیز در همین راستا طی مراسمی از پاکدستی این راننده تقدیر و قدردانی کردند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от qazvin_news028 (@qazvin_news028)

کاربران بسیاری رفتار این راننده تاکسی را تحسین کردند. برخی از کاربران متعجب‌اند از اینکه فردی با کیفی پر از پول و طلا سوار اتوبوس شده است و کیف خود را جا گذاشته است. جمعی از این کاربران با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند این رفتار فقط از یک سارق بر‌می‌آید که کیفی با این حجم از پول و طلا را با اتوبوس جابجا کند و بدتر از آن، آن را نیز جا بگذارد. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند راننده نباید این کیف را برمی‌گرداند چراکه او کیف را پیدا کرده بود و می‌توانست برای او باقی بماند. این کاربران عنوان می‌کنند اگر تجربه چنین اتفاقی را داشته باشند کیف پول و طلا را برای خود برمی‌دارند و به صاحبش بازنمی‌گردانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала