برای پوست صاف هر روز این مواد را مصرف نمایید

© Depositphotos.com / Ablozhkaبرای پوست صاف هر روز این مواد را مصرف نمایید
برای پوست صاف هر روز این مواد را مصرف نمایید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2021
اشتراک
سبزیجات و میوه های ترش، همچین نوشیدن آب را باید به طور روزانه مصرف کنید تا پوست صاف و یکدستی داشته باشید.

به گزارش اسپوتنیک،مارینا شستووا متخصص زیبایی در روسیه در مقاله ای به این موضوع می پردازد که چه محصولی را برای خوردن پوست سالم به طور منظم باید مصرف کنید.

پوست صاف و آینه ای با این ۱۲ ماده غذایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2021
پوست صاف و آینه ای با این ۱۲ ماده غذایی

وی گفت: "برای پوست خوب، غذایی که بدن می تواند آن را به راحتی هضم، فرآوری و جذب کند مفید خواهد بود. ماهی، میوه هایی مانند: سیب، کلم و اصولاً هر نوع سبزیجات و میوه ترش مفید است. شیر تخمیر شده مفید است: کفیر، ماست. این مواد حاوی باکتری های پروبیوتیک هستند که تأثیر مثبتی بر میکروبیوم روده دارند."

توجه به این نکته مهم است که مصرف بیش از حد فرآورده های شیر تخمیر شده حتی در افراد سالم نیز می تواند منجر به نفخ و نفخ شکم شود.

علاوه بر این، خوردن اب نیز بسیار مفید است. این متخصص اضافه می کند: "شما باید 1.5 لیتر آب در روز مصرف کنید و در حالت ایده آل، این آب باید آب چشمه باشد."

کمبود ویتامین B می تواند منجر به پیری زودرس پوست، ایجاد لکه های تیره، ترک در گوشه های دهان و التهاب لب شود.

یشترین ویتامین E در بادام خشک، دانه کاج ، فندق و تخمه آفتابگردان وجود دارد. ویتامین های فوق العاده در آجیل ها غنی از ویتامین های گروه B ، به خصوص B1 و B6 هستند و همچنین دارای غلظت بالایی از مس، فسفر، منیزیم، منگنز و سلنیوم هستند. بادام به طور کلی از ترکیب ویتامین و مواد معدنی یکسان، با محتوای بالای ویتامین B2 متمایز می شود. و دانه کاج سرشار از ویتامین A نیز است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала