اشاره ویژه شبکه سلامت به سن بلوغ پسران +ویدئو

© Photo / PicabayYoung boy
Young boy - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.04.2021
اشتراک
سریال تلویزیونی منم دوستت دارم بار دیگر در فضای مجازی خبرساز شد و توجه جمعی از کاربران را به خود جلب کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از مجموعه نمایشی "منم دوستت دارم" که از شبکه سلامت تلویزیون ایران پخش می‌شود در فضای مجازی منتشر می‌شود و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от video_shoow (@video_shoow)

در این بخش از سریال به سن بلوغ پسران، رفتارهایی در این سن و شرایط نوجوانان پسر اشاره شد. این مجموعه نمایشی پیش‌تر نیز به دوره قاعدگی زنان اشاره کرده بود و به نظر می‌رسد قصد فرهنگ‌سازی و تابوشکنی برخی از موارد را در ایران دارد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی سلبریتی‌ها (@tvpixy)

کاربرانی که درباره این ویدئو اظهارنظر می‌کنند چند گروه هستند. گروهی ضمن تحسین و تشویق عوامل اصلی تهیه این مجموعه، عنوان می‌کنند این اقدام بسیار مفید و کارآمد می‌باشد و هم‌اکنون نیز مورد توجه خانواده‌های بسیاری قرار گرفته است. این کاربران معتقدند این سریال قصد آموزش و ارائه راهکارهای مناسب به خانواده‌ها را دارد که تا کنون نیز موفق بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ستاره پونصد (@setarepoonsad)

جمعی از کاربران اما این روش را چندان موثر نمی‌دانند چراکه معتقدند تعداد کمی از مردم شبکه‌های تلویزیونی را دنبال می‌کنند. گروهی از کاربران نیز با کنایه اشاره می‌کنند لحن نوجوان در سریال، با پدر و مادر نامناسب بود و همچنین عنوان می‌کنند بهتر است مادر خانواده نیز در مقابل فرزند با احترام بیشتری با همسر خود صحبت می‌کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала