حمله به افراد مشهور با لباس مبدل داعش در عراق حاشیه ساز شد

© Photo / VOAحمله به افراد مشهور با لباس مبدل داعش در عراق حاشیه ساز شد
حمله به افراد مشهور با لباس مبدل داعش در عراق حاشیه ساز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
اشتراک
حمله به افراد مشهور با لباس مبدل داعش در یک برنامه تلویزیونی عراق با خشم بینندگان همراه گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عرب نیوز، پخش برنامه شو یک کانال تلویزیونی عراق که در آن بازیگران با لباس مبدل شبه نظامیان سازمان تروریستی دولت اسلامی (داعش) به افراد مشهور حمله می‌کردند، با خشم عراقی‌ها همراه شد.

کشف مخفیگاه پر از پول، طلا و نقره داعش در عراق + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
کشف مخفی گاه پر از پول، طلا و نقره داعش در عراق + عکس

در این برنامه با نام تنب رسلان از افراد مشهور دعوت می‌شد تا از خانه خانواده‌هایی که گفته می‌شود از مناطقی که در گذشته توسط شبه نظامیان داعش تصرف شده بودند، بازدید کنند. وقتی آنها به صحنه می‌رسیدند، با کمین بازیگران مبدل به لباس داعشیان روبرو می‌شدند.

در ادامه چشم‌های این افراد مشهور را می‌بستند و بمب‌های انتحاری مشقی به بدن آنها می‌چسباندند. این در حالی است که افراد مشهور از اینکه این ماجرا بخشی از یک برنامه تلویزیونی است، بی اطلاع بودند و این موضوع باعث رفتار احساسی آنها به اقدامات "تروریست‌ها" می‌شده است.

به عنوان مثال، علا علی مهاوی بازیکن فوتبال عراق نتوانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد و برای نجات جان خود التماس می‌کرد و نسما بازیگر 58 ساله عراقی پس از اینکه به او کمربند انفجاری مشقی بسته شد، از هوش رفت.

شوخی با افراد مشهور در عراق محبوب است، اما این برنامه انتقاداتی را به دنبال داشته است زیرا خشونت افراط گرایان تهدیدی واقعی برای این کشور است.

طبق گزارش‌های غیر رسمی، این برنامه تلویزیونی توسط یک گروه شبه نظامی حمایت می‌شود که به مبارزه با داعش و از بین بردن آن در شهرهای عراق کمک کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала