بایدن می خواهد مالیات در امریکا را دو برابر کند

© REUTERS / TOM BRENNERبایدن می خواهد مالیات در امریکا را دو برابر کند
بایدن می خواهد مالیات در امریکا را دو برابر کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
اشتراک
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته مالیات برای افراد ثروتمند را تقریباً دو برابر کند تا مخارج اجرای برنامه برای حمایت از خانواده های آمریکایی به میزان 1 تریلیون دلار تأمین شود.

به گزارش اسپوتنیک، این وجوه صرف مراقبت از کودکان ، تحصیلات عمومی و پرداخت حقوق مرخصی مردم خواهد شد.

یوتیوب می خواهد برای بلاگرها مالیات اعمال کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2021
یوتیوب می خواهد برای بلاگرها مالیات اعمال کند

خبرگزاری رویترز می نویسد رئیس دولت آمریکا این  برنامه خود را در تاریخ 28 آوریل به کنگره ارائه خواهد کرد.

چنین اقدامی باعث افزایش وصول مالیات از افراد ثروتمند آمریکایی و  شرکت های بزرگ این کشور خواهد شد. حداکثر نرخ مالیات بر درآمد از 37 به 39.6 درصد افزایش می یابد و مالیات بر سود سرمایه تقریباً دو برابر می شود. از جمله نرخ مالیات برای کسانی که بیش از یک میلیون دلار درآمد دارند، به 39.6 درصد افزایش می یابد (در حال حاضر 20 درصد است).

با توجه به اضافه شدن مالیات بر درآمد ناشی از سرمایه گذاری ، نرخ مالیات برای ثروتمندان آمریکایی می تواند به 43.4 درصد برسد. در رابطه با این خبر ، بازار سهام آمریکا سقوط کرد. شاخصS&P500   0.92 درصد ، داو جونز 0.94 و Nasdaq  0.94درصد افت کردند.

پیش از این گزارش شده بود که حدود 22 میلیون آمریکایی (11 درصد کل بزرگسالان این کشور) به غذا احتیاج دارند. یک ششم خانواده اولاد دار با کمبود پول برای غذا روبرو بودند.

در ماه آوریل ، بایدن از طرح کمک اقتصادی 2 تریلیون دلاری رونمایی کرد. در اوایل ماه مارس ، سنای آمریکا بسته تشویقی 1.9 تریلیون دلاری را برای اقتصاد آمریکا تصویب کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала