آرژانتین تولید اسپوتنیک وی را آغاز کرد

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آرژانتین تولید اسپوتنیک وی را آغاز کرد
آرژانتین تولید اسپوتنیک وی را آغاز کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2021
اشتراک
.آرژانتین اولین کشور در آمریکای لاتین است که تولید واکسن اسپوتنیک وی را آغاز کرده است

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه ای گفت: آرژانتین برای اولین بار در آمریکای لاتین تولید واکسن ویروس کرونا ویروس اسپوتنیک وی روسیه را آغاز کرد که می تواند در آینده به آمریکای مرکزی و لاتین صادر شود.

کارایی واکسن  اسپوتنیک وی  در روسیه 97.6% است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2021
کارایی واکسن " اسپوتنیک وی " در روسیه 97.6% است

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه ای اعلام نمود که این کمپانی و شرکت دارویی Laboratorios Richmond SACIF در آرژانتین از تولید اولین گروه واکسن روسی علیه ویروس کرونا ویروس اسپوتنیک وی در آرژانتین خبر دادند. آرژانتین اولین کشور در آمریکای لاتین است که تولید واکسن اسپوتنیک وی را آغاز کرده است."

به نقل از صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، رئیس جمهور آرژانتین  آلبرتو فرناندز گفت: "ما خوشحالیم که می توانیم واکسن اسپوتنیک وی را در آرژانتین تولید کنیم، که با این واکسن عالی از جمعیت خود محافظت می کنیم."

پیش از این در خبرها آمده بود که بنیاد سرمایه گذاری مستقیم روسیه و مرکز تحقیقات علمی گامالیا اطلاع داد که این رقم بالاتر از رقم اعلام شده توسط مجله پزشکی The Lancet (91,6%) است.

در این اطلاعیه آمده است: " مرکز تحقیقات علمی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا، وزارت بهداشت روسیه و بنیاد سرمایه گذاری مستقیم روسیه کارایی واکسن " اسپوتنیک وی" را در سطح 97.6 درصد اعلام کردند. این رقم براساس نتایج آنالیز مربوط به افراری است که این واکسن را در روسیه تزریق کرده اند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала