زاخارووا: غرب می خواهد اضراب را در سراسر جهان منتشر کند

© Sputnik / Vladimir Astapkovichزاخارووا: غرب می خواهد اضراب را در سراسر جهان منتشر کند
زاخارووا: غرب می خواهد اضراب را در سراسر جهان منتشر کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2021
اشتراک
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام نمود که شرکای غربی عمداً می خواهند احساس اضطراب را به کل جهان تحمیل کنند تا بار مشکلات خود را پنهان کنند.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا در خصوص رفتارهای غرب نسبت به روسیه و اوکراین گفت: "شرکای غربی ما می خواهند یک احساس اضطراب را به همه دنیا تحمیل کنند ... ایجاد خشم، ایجاد احساس اضطراب. این کار به صورت عمدی انجام می شود ... از روی هدف ... پاسخ روشن است. مشکلات خودشان که قابل حل نیستند باعث می شود که آنها از این مدل رفتاری استفاده کنند."

اعزام کشتی های بریتانیایی به دریایی سیاه برای حمایت از اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2021
اعزام کشتی های بریتانیایی به دریایی سیاه برای حمایت از اوکراین

به گفته این دیپلمات روس، فقط در طی 10 روز گذشته ، مطالب زیادی به ادعای "آغاز تجاوزات روسیه علیه اوکراین" اختصاص یافته است.

وی گفت: "انها با استفاده از سانسور، تجهیزات اوکراینی ، به ویژه تانک ها را به عنوان تجهیزات روسی معرفی کردند، ایستگاه های راه آهن اوکراین را به عنوان روسی معرفی کردند و آن را به عنوان قصد روسیه برای کارزار تهاجمی کشورمان علیه اوکراین مطرح نمودند".

پیش از این در خبرها آمده بود که بریتانیا کشتی ناوگان کشور را به نشانه حمایت از اوکراین و در ارتباط با اوضاع در مرز روسیه –اوکراین به دریای سیاه اعزام می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала