اسرائیل و یونان بزرگترین توافق نامه دفاعی را امضا کردند

CC BY 2.0 / Israel Defense Forces / 20th Chief of Staff, Lt. Gen. Benny Gantzاسرائیل و یونان بزرگترین توافق نامه دفاعی را امضا کردند
اسرائیل و یونان بزرگترین توافق نامه دفاعی را امضا کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2021
اشتراک
اسرائیل و یونان یک توافقنامه دفاعی امضاء کردند که بزرگترین همکاری دفاعی آنها تاکنون خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع اسرائیل گفت، اسرائیل و یونان بزرگترین توافقنامه دفاعی تاکنون را امضا کرده اند که شامل ایجاد یک مرکز آموزش پرواز بین المللی برای نیروی هوایی یونان است.

در این بیانیه آمده است: "مبلغ توافق نامه حدود 5.5 میلیارد شكل (حدود 1.7 میلیارد دلار) است و شامل ایجاد و راه اندازی یک مركز آموزش پرواز بین المللی برای نیروی هوایی یونان توسط Elbit Systems به مدت 22 سال است."

وزارتخانه یادآور می شود که روز جمعه، مدیر دفتر همکاری بین المللی دفاعی وزارت دفاع اسرائیل، سرتیپ ذخیره یایر کولاس "بزرگترین توافق نامه دفاعی" بین اسرائیل و یونان تاکنون را امضا کرده است. به عنوان بخشی از این توافق نامه، وزارت دفاع اسرائیل و Elbit Systems پیشگام ایجاد یک مرکز آموزش پرواز بین المللی برای نیروی هوایی یونان خواهند بود که به ده فروند هواپیمای آموزشی M-346 تولید شده توسط شرکت ایتالیایی لئوناردو مجهز خواهد شد.

به گفته بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، " این توافق نامه همکاری بر اساس یک رابطه قوی بین وزارت دفاع یونان و اسرائیل است." وزیر ابراز اطمینان کرد که این توافق " اقتصاد اسرائیل و یونان را تقویت خواهد کرد و بنابراین همکاری بین دو کشور در سطح دفاعی، اقتصادی و سیاسی تعمیق خواهد یافت."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала