هشدار بایدن به اسرائیل در خصوص تاسیسات هسته‌ای ایران

© REUTERS / KEVIN LAMARQUE بایدن: اسرائیل به اظهار نظر‌ بی مورد درباره تاسیسات هسته‌ای ایران پایان دهد
 بایدن: اسرائیل به اظهار نظر‌ بی مورد درباره تاسیسات هسته‌ای ایران پایان دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2021
اشتراک
برخی منابع خبری از هشدار دولت آمریکا به اسرائیل به منظور سکوت درباره اقدامات مخربانه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دولت آمریکا به ریاست جو بایدن، خطاب به اسرائیل اعلام کرده است که به بیان اظهار نظر‌های بی مورد درباره اقدامات و خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران پایان دهد.

براین اساس گزارش کانال 12 اسرائیل، واشنگتن ضمن هشدار در این رابطه با قاطعیت اعلام کرده است که اسرائیل باید از وراجی خجالت آور درباره ایران دست بردارد.

وزیر خارجه اسرائیل قول داد مانع از ظهور سلاح های هسته ای در ایران شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.04.2021
وزیر خارجه اسرائیل قول داد مانع از ظهور سلاح های هسته ای در ایران شود

از سوی دیگر کانال ۱۲ اسرائیل به نقل از برخی مقامات آمریکایی در قدس، اعلام کرده است که، اقدام مقامات اسرائیلی درباره درز اطلاعات مربوط به عملیات‌های خرابکارانه در برنامه هسته‌ای ایران سبب نابودی تلاش‌های آمریکا در جهت بازگشت به میز مذاکره با ایران خواهد شد.

چندی پیش، نیویورک تایمز به نقل از برخی مقامات اطلاعاتی غربی، به افشاگری درباره خرابکاری رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای نطنز پرداخته است.

از سوی دیگر، عاموس یادلین رئیس پیشین دستگاه اطلاعات نظامی اسرائیل، با اذعان به اقدام تروریستی این رژیم علیه تاسیسات نطنز در ایران از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل، به دلیل عدم رعایت سلسله مراتب امنیتیِ حساس انتقاد کرد و گفت: چنین اقداماتی با ایران تنش‌های خطرناکی ایجاد می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала