تمجید وزیر دفاع آمریکا از تل ‌آویو پس از خرابکاری در نطنز

© AFP 2023 / Jewel Samadتمجید وزیر دفاع آمریکا از تل ‌آویو پس از خرابکاری در نطنز
تمجید وزیر دفاع آمریکا از تل ‌آویو پس از خرابکاری در نطنز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2021
اشتراک
وزیر دفاع آمریکا در دیدار با مقامات اسرائیلی پس از خرابکاری در نطنز، بیان کرد: تعهد ما به شراکت استراتژیک آمریکا-اسرائیل، مستحکم است.

به گزارش اسپوتنیک، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا، بامداد سه ‌شنبه ضمن تقدیر از نشستی که با بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر اسرائیل داشت، گفت که درباره "فعالیت‌ های ثبات ‌زدای ایران" نیز صحبت کرده است.

آستین در صفحه توئیتر خود نوشت: تعهد ما به شراکت استراتژیک آمریکا-اسرائیل، مستحکم است. آمریکا از عادی ‌سازی روابط بین اسرائیل و کشورهای عربی و جهان اسلام حمایت می‌ کند.

وزیر دفاع آمریکا همچنین افزود: روابط دو جانبه ای که ما با اسرائیل داریم در ثبات و امنیت منطقه ای در خاورمیانه نقش اساسی دارد و هر دو توافق کردیم که باید برای تقویت مشارکت استراتژیک ایالات متحده و اسرائیل از نزدیک کار کنیم.

​وی در اولین سفر رسمی خود به عنوان وزیر دفاع آمریکا که با اسرائیل شروع شد و پس از آن به آلمان، بلژیک و بریتانیا اعزام می شود، در تل آویو در دیدار با وزیر جنگ این کشور گفت: برای بحث های مهم امروز در مورد محیط تهدید منطقه ای و راه های تعمیق همکاری های دفاعی ایالات متحده و اسرائیل، من متعهد هستم که به مشاوره های نزدیک خود در مورد تهدیدهای ناشی از ایران و تقویت امنیت اسرائیل ادامه دهم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала