اتهام کارگردان سرشناس به تجاوز به بانوی بازیگر جوان پرحاشیه +عکس، ویدئو

© Fotolia / Photographee.euروایت های شجاعانه از تجربه تلخ آزار جنسی
روایت های شجاعانه از تجربه تلخ آزار جنسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2021
اشتراک
ریحانه پارسا، بازیگر جوان پرحاشیه سیاوش اسعدی را به تجاوز متهم کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، ریحانه پارسا که جنجال‌های زیادی بخاطر او در شبکه‌های اجتماعی بوجود آمده است، از شخصی که در نوجوانی به او به نوعی تجاوز کرده است، پرده برداشت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ریحانه پارسا (@reyhaneparsaj)

این بازیگر تازه مهاجرت کرده عنوان کرده است که سیاوش اسعدی، همسر سابق نورا هاشمی و همچنین داماد سابق مهدی هاشمی در نوجوانی با احساسات او بازی کرده و سبب شده است تا با تجاوز به او دنیای او را بهم بریزد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ریحانه پارسا (@reyhaneparsaj)

او در یک پست اینستاگرامی عنوان کرده است که "۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد. آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم.به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد.در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم! اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ایی از زندگیم خیره شدم؛ برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم ((قبول واقعیت نصف موفقیت است)). عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛ «از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»

مدتی بعد ریحانه پارسا، نام سیاوش اسعدی را به عنوان این شخص معرفی کرد.

نورا هاشمی، همسر سابق سیاوش اسعدی نیز که یک پسر کوچک دارد در واکنش به این اتهام عنوان کرده است که من ۳ سال است که از همسر سابقم جدا شدم و کارهای او دیگر به من مربوط نمی شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بازیگر اورجینال | تبلیغات (@bazigarorginal)

گروهی از کاربران معتقدند که باید اشخاصی که آرزوهای دختران جوان و نوجوان را حربه ای برای سو استفاده می بینند باید محاکمه شوند چرا که دختران در آن سن بشدت احساسی هستند و قدرت تصمیم‌گیری صحیح ندارند.
عده ای از کاربران نیز معتقدند که خود ریحانه پارسا نباید با مردی که از او بزرگتر است و زن و بچه دارد، وارد هر نوع رابطه‌ای می شد. گروه بسیاری از کاربران نیز نورا هاشمی را بخاطر وقار و متانت تحسین کرده و معتقدند که همانند مادر خود، گلاب آدینه بسیار با شخصیت و متین است. بعضی نیز بر این عقیده هستند که ریحانه پارسا در حال غرق شدن است و بقیه را نیز میخواهد با خود غرق کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала