ورزش صبحگاهی در مسجد خمینی شهر جنجالی شد +ویدئو

© Fotolia / EvdohaСанкт-Петербургская соборная мечеть
Санкт-Петербургская соборная мечеть - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2021
اشتراک
ورزش صبحگاهی همراه با موسیقی در مسجدی در خمینی شهر واکنش‌های متفاوت کاربران را به دنبال داشته است‌.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از ورزش صبحگاهی گروهی از آقایان در مسجدی در خمینی شهر با یک آهنگ شاد در کنار قبور شهدا بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بندرانزلی (@shahre_anzali)

در این رابطه پایگاه خبری حوزه نوشت: «به دنبال این حرکت ناشایست و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی، مطالبه‌گری از سوی خانواده‌های شهدا، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان، بنیاد شهید و مردم انقلابی آغاز شد.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от خبر و حاشیه (@khabarooz)

واکنش‌های مختلفی نسبت به این موضوع در فضای مجازی صورت گرفته است. بسیاری از کاربران این اقدام را ضد اسلامی و ضد انقلابی می‌خوانند و معتقدند سبب جریحه‌دار شدن قلوب خانواده شهدا و اهلی انقلابی شده است. این کاربران خواستاری رسیدگی به این موضوع و مطالبه‌گری در این‌باره هستند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

بسیاری دیگر از کاربران بر این باورند ورزش صبحگاهی همگانی فرقی نمی‌کند در کجا برگزار شود وقتی موجب بهبود روحیه مردم می‌شود ضمن اینکه در این شرایط کرونایی مساجد و محوطه این فضا‌ها بلااستفاده قرار گرفته‌اند. این کاربران معتقدند علاوه بر اینکه مساجد محلی برای عبادت و تعالی روح است می‌تواند محیطی برای ورزش و سلامتی جسم نیز باشد. اما برخی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند مسئله این نیست که در مسجد ورزش صورت گرفته است مسئله این است که اگر مردم در ایران شاد باشند به شدت با آنها برخورد می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала