تهران در شرایط کاملا قرمز کرونایی

© Sputnik / Mohammad Sobhanتهران در شرایط کاملا قرمز کرونایی
تهران در شرایط کاملا قرمز کرونایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2021
اشتراک
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران شرایط این استان را به لحاظ چرخش ویروس کرونا نامطلوب توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پارسینه؛ علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران اظهار  داشت که پس از ۱۴ ماه از شیوع کرونا حادثه تلخی به لحاظ شیوع گسترده و چرخش ویروس کووید ۱۹ در تهران رخ داده است.

شهرداری تهران واکسن کرونا وارد می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2021
شهرداری تهران واکسن کرونا وارد می کند

زالی شرایط استان تهران را به لحاظ چرخش ویروس کرونا، پیچیده و نامطلوب توصیف نموده و افزود: امروز تهران در شرایط کاملا قرمز کرونایی به سر می‌برد. به جز قرچک، شهر قدس و ملارد بقیه شهر‌ها و مراکز استان و شهر تهران به رنگ قرمز کرونایی درآمده است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران در ادامه ضمن یادآوری شرایط پیچیده و دشوار تهران، اعمال محدودیت‌های بیشتر در تهران ‌با هدف کاهش چرخش ویروس کرونا را خواستار شد. وی اعمال محدودیت‌های جدید، حضور حداقل کارکنان بخش دولتی و خصوصی، تعطیلی جشنواره ها، نمایشگاه‌ها و مراسم مذهبی و آیینی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید محدودیت‌های کرونایی خصوصا در شهر‌های قرمز به صورت کامل و با کفایت لازم اعمال شود.

وی تعطیلی کامل تهران با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا را مطالبه جدی کادر بهداشت، درمان و مردم دانست و تسریع روند واکسیناسیون را راهکار مناسبی برای پیشگیری از شکل‌گیری سویه‌های جدید ویروس دانست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала