آیا پرواز ایران – انگلیس انجام خواهد شد؟

© REUTERS / Regis Duvignau هواپیما
هواپیما - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2021
اشتراک
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز فوق‌العاده‌ای را برای مراجعت هموطنان مقیم انگلیس به کشور برنامه‌ریزی کرده است

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، بعد از حدود سه ماه توقف پروازها به انگلیس، اسفند سال گذشته مجددا با ادامه ممنوعیت پروازها به انگلیس موافقت شد. بر این اساس،  ممنوعیت پروازها به انگلیس تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ادامه یافت و هیچ پرواز نوروزی به لندن انجام نشد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در سومین هفته فروردین ماه امسال پرواز فوق‌العاده‌ای را برای مراجعت هموطنان مقیم انگلیس به کشور برنامه‌ریزی کرده است.

 افزایش توان زرادخانه هسته ای لندن در ارتباط با تقویت دفاع موشکی روسیه است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2021
افزایش توان زرادخانه هسته ای لندن در ارتباط با تقویت دفاع موشکی روسیه است

دی ماه پارسال و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان، ایران پروازهای خود را به لندن قطع کرد و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای انگلستان تا آخر دی‌ماه ممنوع شد. این ممنوعیت تا پایان بهمن‌ماه نیز دوباره تمدید شد.

شرکت هواپیمایی «هما» اعلام کرد: با دریافت مجوز پرواز از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری پرواز فوق‌العاده در روز ۱۱ آوریل در ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی را ترک و در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه وارد فرودگاه لندن می‌شود.

پرواز بازگشت در همان روز و در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه هیتروی لندن انجام و در ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

داشتن تست منفی PCR برای تمامی مسافران بالای ۸ سال  این پرواز الزامی است اما برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان ورود مسافران به فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)، از مسافران تست PCR گرفته می‌شود و درصورت مثبت بودن تست، مسافر با هزینه شخصی به مدت ۱۴ روز در هتل این فرودگاه قرنطینه می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала