با خوردن این مواد غذایی، عمر طولانی می کنید

© Depositphotos.com / Timolina با خوردن این مواد غذایی، عمر طولانی می کنید
 با خوردن این مواد غذایی، عمر طولانی می کنید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2021
اشتراک
دانشمندان چینی رژیم ایده آل را برای طول عمر را شامل 5 وعده میوه و سبزی می دانند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله دانش و فناوری روز، دانشمندان چینی بهترین رژیم غذایی را برای افزایش طول عمر را تعیین کرده اند.

از چه سنی دیگر نباید لاغر شوید؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2021
از چه سنی دیگر نباید لاغر شوید؟

متخصصان چینی داده های 26 مطالعه پزشکی مختلف در مورد عادات غذایی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند، که در آن حدود 1.9 میلیون نفر از 29 کشور و منطقه در قاره آمریکا، اروپا ، آسیا، آفریقا و استرالیا شرکت داشتند.

همانطور که مشخص شد، مصرف روزانه حدود پنج وعده میوه و سبزی با کمترین خطر مرگ همراه است. شرکت کنندگانی که پنج وعده میوه و سبزیجات در روز مصرف می کردند، بیشترین امید به زندگی را داشتند، در این افراد 13 درصد خطر مرگ ناشی از علل مختلف و خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی 12 درصد، سرطان ده درصد، بیماری های تنفسی - 35 درصد کمتر از دیگران بود.

محصولات مفیدی که پزشکان از آن نام می برند، شامل کلم بروکلی، جوانه گندم و گل کلم، شلغم و واسابی می باشد.

با این حال، برای بهترین اثر، باید پنج وعده سبزیجات در طول روز بخورید.

میوه ها و سبزیجات حاوی سلولز هستند که باعث افزایش وزن مدفوع، عبور راحت تر آن و کاهش زمان حمل آن می شود. علاوه بر این، میوه ها و سبزیجات یک منبع عالی برای دریافت فیبر هستند، و این فیبر به کاهش یا جلوگیری از یبوست کمک می کند و از تورم رگ های روده که باعث بواسیر می شود، نیز جلوگیری می کنند که در مجموع باعث حفظ سلامتی بیشتر بدن می شود.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала