مد جدید پوشش پاشنه‌های طلاکاری شده +عکس

© Depositphotos.com / Andrey Sinenkiyدلار و طلا
دلار و طلا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2021
اشتراک
تصاویری از استفاده پوشش طلا برای پاشنه‌ی پای زنان، مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، مد ابزاری‌ست برای توانمندسازی و اعتماد به نفس، و از آنجایی که طلا نیز شامل صنعت مد می‌باشد و همیشه جایگاه خود را در این میان حفظ کرده است امروزه نیز به صورت‌های مختلف برای زیبا‌تر شدن و اطمینان خاطر بخشیدن به افراد، همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Urmiye Club | اروميه كلوب (@urmiyeclub)

تصاویری از نمونه‌های جدید مد این روزها، در فضای مجازی منتشر شده است که در آن مشاهده می‌شود زنان برای جلوه بیشتر زیبایی‌های خود به پوشش‌هایی از طلا برای پاشنه و انگشت پا روی آورره‌اند که به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سحربیوتی (@arayesh.file)

کاربران در واکنش به این تصاویر ضمن انتقاد شدید از این مدگرایی، این پوشش‌های طلایی را "نعل‌های طلا" برای بی‌خردان می‌دانند و با انتشار تصاویر آن، قصد آگاه‌سازی سایر کاربران و تبادل نظر با آنان را دارند. برخی از کاربران عنوان می‌کنند جمعی به علت گرانی‌های اخیر طلاهای خود را برای هزینه‌های روزانه می‌فروشند اما جمعی دیگر از دارایی بیش از حد، به پوشیدن نعل طلا روی آورده‌‌اند و این است فاصله طبقاتی در جامعه ایران.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от استایل وطنی (@style.vatani)

کاربرانی از این اتفاق با نام "جاهلیت مدرن" یاد می‌کنند و کاربرانی مایلند بدانند هدف از این کار چه بوده است. اما برخی عنوان می‌کنند این ابزار رقص عربی است که برای ایجاد صدا از آن استفاده می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала