تهران و البرز وارد وضعیت قرمز کرونایی شدند

© Sputnik / Mohammad Sobhanتهران و البرز وارد وضعیت قرمز کرونایی شدند
تهران و البرز وارد وضعیت قرمز کرونایی شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2021
اشتراک
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران از ورود شهرهای تهران و کرج به وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در نرم افزار ماسک، وضعیت شهرهای این کشور را از نظر رنگ بندی اعلام کرد که بر اساس این رنگ بندی جدید تهران و البرز نیز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

رئیس جمهور ایران: دو استان وارد موج چهارم کرونا شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2021
رئیس جمهور ایران: دو استان وارد موج چهارم کرونا شده است

مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ایران در شهرهای با وضعیت قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک فعالیت می کنند و ادارات و سازمانها نیز باید با یک سوم نیروهای خود فعالیت کنند و بقیه نیروها به صورت دور کار فعالیت می کنند. همچنین رفت و آمد به شهرهای قرمز و نارنجی با پلاک غیر بومی نیز ممنوع است.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران روز یکشنبه اعلام کرد: در آینده نزدیک شاهد تغییر متغیرهای رنگ بندی‌ شهرهای کشور و در نظر گرفتن مولفه‌ های تاثیرگذار مانند ویروس جهش یافته خواهیم بود و محدودیت ها متناسب با رنگ بندی‌های جدید، ابلاغ خواهد شد.‌ 

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران نیز روز یکشنبه اعلام کرد که بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای کشور ۴۷ شهرستان قرمز و ۱۲۶ شهرستان نارنجی هستند. اما بر اساس رنگ بندی جدید اعلام شده در نرم افزار ماسک شهرهای دیگری از جمله تهران و البرز نیز به مجموع مناطق قرمز اضافه شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده در نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، تهران، کرج، شهریار، رباط کریم، پردیس، فیروز کوه و ساوه نیز به جمع شهرها قرمز افزوده شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала