وزیر بهداشت رومانی بدلیل نداشتن ماسک 360 دلار جریمه شد

CC0 / / وزیر بهداشت رومانی بدلیل نداشتن ماسک 360 دلار جریمه شد
وزیر بهداشت رومانی بدلیل نداشتن ماسک 360 دلار جریمه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2021
اشتراک
در رومانی، وزیر بهداشت را به دلیل عدم استفاده از ماسک 360 دلار جریمه نقدی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام پلیس بخارست، ولاد وویکولسکو، وزیر بهداشت رومانی به دلیل عدم استفاده از ماسک پزشکی در فضای بسته، 360 دلار جریمه شد.

اداره کل پلیس بخارست به اطلاع می رساند که یکی از اعضای دولت به دلیل عدم رعایت قانون پیشگیری و مبارزه با اثرات بیماری همه گیر کووید - 19، به دلیل عدم وجود ماسک بهداشتی 1500 لای (360 دلار) جریمه شد. این عضو دولت، وزیر بهداشت، ولاد وویکولسکو بود.

عکس های ولاد وویکولسکو که روز دوشنبه در ساختمان پارلمان گرفته شده، در شبکه های اجتماعی رومانی نمایان شد. او بدون ماسک در  راهروها رفت و آمد می‌کرد اگرچه استفاده از آن در تمام فضاهای بسته اجباری است.

در رومانی در تاریخ 9 نوامبر، محدودیت های جدید لازم الاجرا شد، از ساعت 22.00 تا 5.00 منع رفت و آمد در این کشور برقرار شد. ساکنان بالای پنج سال لازم است حتی در خیابان ها از ماسک استفاده کنند. در صورت امکان، کلیه شرکتهای دولتی و خصوصی موظف به تنظیم کار از راه دور برای کارمندان هستند. برگزاری مراسم های جشن در هر مکان ممنوع است. کار در بازارهای بسته و نمایشگاه ها ممنوع است. محدودیت های معرفی شده تا 13 آوریل معتبر خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала